Új projekten dolgozik a Dishonored társalkotója

Harvey Smith az Arkane austini stúdiójából jó párosításnak tekinti a Microsoftot és a Bethesdát.

Smith a spanyol Vandalnak adott interjújában azt mondta, hogy miután négy évet eltöltött az Arkane Lyonnál a Dishonored 2 miatt, visszajött az amerikai stúdióba, de itt nem a Deathloopon tevékenykedik, hanem „valami máson a srácokkal, akik a Dishonoredot és a Prey-t csinálták”. Sajnos több részletet erről nem mondott, úgyhogy valószínűleg még nincs itt az ideje annak, hogy Smith komolyabban is beszélhessen erről a játékról.

Smith (aki korábban több AAA játékon is dolgozott – Deus Ex, Dishonored, Prey) viszont a Microsoftról már többet mondott a spanyol publikációnak. Röviden: remek párnak tekinti a Microsoftot és a Bethesdát – a redmondi cég elvileg idén fejezheti be a Bethesdát birtokló Zenimax felvásárlását. Szerinte ennek a folyamata még mindig kibontakozóban van, és sokat nem tud mondani róla, mert ő sem tud sokat. Eddig nem volt változás az Arkane működésében, viszont azt bátran ki tudja mondani, hogy igazán nehéz volna a Bethesdának a Microsoftnál jobb partnert találnia, ha a kiadással kapcsolatos cégekre és emberekre gondol.

Korábban – amikor is a Microsoft bejelentette a felvásárlást (és a pletykák szerint idén további stúdiókkal erősíti az Xbox Game Studios-t, továbbá olyat is hallottunk, hogy a japán SEGA is „a zöldeké” lehet) – Todd Howard, a Bethesda Game Studios (BGS) vezéregyénisége (The Elder Scrolls, Fallout 3 óta kiadott új részek, Starfield…) azt mondta, hogy az Xbox csapatánál jobb partnert nem tud elképzelni, mert az első Xbox konzol megjelenéséig visszamenőleg jónak tekinti a BGS és a Microsoft kapcsolatát – szenvedéllyel állnak hozzá ahhoz, hogy a játékosok legyenek az elsők.

Pete Hines, a Bethesda marketingese pedig azt mondta, hogy a két cég közös alapelvekkel bír – a szenvedélyt, minőséget, együttműködést és innovációt előnyben részesítő kultúrában hisznek, és sok embert megcáfoltak, amikor a PC-exkluzív fejlesztésről az Xboxra nyergeltek a The Elder Scrolls III: Morrowinddel, mert sokan lehetetlennek tekintették ennek megvalósítását, ám a Microsoft hitt bennük. Most pedig az RPG-k (mérettől és „formától” függetlenül) sikeresek a konzolokon is.

Addig is várjuk, hogy bemutassa a Microsoft, hogy Smith min is dolgozik.

Forrás: WCCFTech, WCCFTech

 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu