Menu

Cyberpunk 2077: multiplayer szivárgás, már a lengyelek is nyomoznak utána

A CD Projekt RED a legújabb játéka miatt az évi jövedelmének 10%-át is elbukhatja a bírság miatt.

A DSOGamingen olvashatjuk, hogy a Cyberpunk 2077 exéjében több utalást is találhatunk a játék multiplayer módjára és funkcióira. Két módot neveztek meg – lesz egy alap deathmatch, továbbá a Heists (bankrablás a la Payday), és több karaktertípust (Assassin, Netrunner, Techie pl.) irányíthatunk. Drop-in, drop-out megközelítést kaphat a rablósdi, így a játékosok pillanatok alatt ki-, és beléphetnek. Idézzük átláthatóbb módon magyarra ültetve, hogy mikről van szó.

Rablás állapotának beállítása
Állítsd be a spawnolás helyszínét a küldetések során az új játékosoknak

Spawn tag: %s

További kapcsolatos funkciók
MP.Heist.DebugMessageNameChanged

MP.Heist.MessagePlayerReady

MP.Heist.SetPlayerCharacterClass (arra utalhat, hogy jóval szigorúbb karaktertípus-választásra koncentrálhat a multiplayer)
MP_PlayerReady

++ %s csatlakozott a rabláshoz

— %s távozott a rablásból

Character.Cpo_Muppet_Solo

Character.Cpo_Muppet_Assassin

Character.Cpo_Muppet_Netrunner

Character.Cpo_Muppet_Techie

lobby

cpo_heist_started

Character.Cpo_Muppet_Default

Character.

Character.Cpo_Default_Player

 

De a deathmatch-et is szépen elbújtatták a Cyberpunk 2077 kódjában. Egy alap menü mellett ezek a funkciók bújtak el:

    ++ %s csatlakozott a mérkőzéshez

    >> %s megölte %s-t

    Közvetlenül a pokolba küldted magad! Arra kérlek, hogy ne gyere vissza
Wow! Megölted magad… bravó.

    Erősebb volt a töltényed mint az önbecsülésed

    A lövésed a tested és a lelked is elpusztította

    %s-t közvetlenül a pokolba küldted!

    Wow! Könyörtelenül megöldted %s-t

    A töltényed erősebb volt %s fejénél

    A lövésed elpusztította %s testét és lelkét

    %s közvetlenül a pokolba küldött!

    Wow! %s könyörtelenül megölt téged

    %s tölténye erősebb volt a fejednél

    %s lövése epusztította tested és lelked

    AllowJoinInProgressDM

 

A DSOGaming hozzátette, hogy P2P kapcsolatot használhat a Cyberpunk 2077 multiplayere, tehát nem dedikált szervereket kaphat a játék. Ez még megváltozhat. Meg amúgy is messze van még ennek a megjelenése – először a nagy januári majd februári frissítésnek kell megérkeznie. Ezután jöhet a next-gen patch, és kizárólag ezek után lehet szó a multiplayer fejlesztéséről. A deathmatch nem biztos, hogy jó választás lesz, de erről még korai beszélni.

Lengyelország verseny-, és fogyasztóvédelmi hivatala (innentől UOKiK-ként rövidítjük) nyomozást kezdeményezett a CD Projekt RED körül. Erről egy lengyel üzleti lap, a Dziennik Gazeta Prawna tudósított. Małgorzata Cieloch, az UOKiK szóvivője azt mondta, hogy ellenőrizni fogják, hogy a gyártó (tehát a CDPR) nekilátott-e a hibák kijavításának, vagy hogy megoldásra lelt-e a konzolokon történő megfelelő futtatáshoz (esetleg megtalálták-e a nehézségeket, amik ezt megakadályozták).

Arra is kíváncsiak, hogy a panaszokat benyújtó személyekkel hogyan törődnek, ha ők elégedetlenek a teljesítménnyel, ugyanis a CDPR korábban megígérte nekik, hogy az ő hardverükön is futni fog a Cyberpunk 2077 (itt főleg az alap PlayStation 4, Xbox One párosra kell gondolni). Miután az UOKiK megbeszélte a CDPR-rel, hogy mi a helyzet, ennek megfelelően fog a hivatal döntést hozni.

Dominik Jędrzejko, a Kaszubiak Jędrzejko Adwokaci ügyvédi cég tagja elmagyarázta még, hogy a CDPR erőfeszítései ellenére is esélyes, hogy unfair piaci stratégiát alkalmazott a cég, és ha az UOKiK úgy találja, hogy a lengyel fejlesztőcsapat megtévesztett mindenkit és nem tett meg mindent a probléma megoldása érdekében, akár a CDPR éves jövedelmének 10%-ától is elbúcsúzhat és ezen felül még a pénzvisszatérítésre is kötelezett lehet.

Tehát már a hazai pályán is ég a CDPR lába alatt a talaj…

Forrás: WCCFTech, Gamesindustry

Spread the love

https://smallseotools.com/

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu