Biztosra is vehetjük: az amerikai stúdió a Ghost of Tsushimával foglalkozik, de még nem tudjuk pontosan, hogy milyen formában teszi ezt.
A Ghost of Tsushima hatalmas siker volt a Sucker Punchnak (most azt ne vegyük figyelembe, hogy a stúdió leggyorsabban fogyó játéka volt, mert a játékipar konstans növekedése révén ez magától értetődő, ha a csapat utolsó játéka évekkel ezelőtt jelent meg), és már tavaly év végén is felhívta magára a korábban az inFAMOUS: Second Sont létrehozó team egy olyan álláshirdetéssel, amiben egy írót kerestek, aki „a feudális Japán történetét ismeri”. Már ez is komolyan gyanús volt, de most olajat öntött a tűzre egy újabb állásajánlat.
A Sucker Punch most egy harci tervezőt keres, de ha ez nem lenne elég nyilvánvaló, akkor kiemelnénk, hogy a jelentkezőnek kötelező a Ghost of Tsushima ismerete, és értenie kell annak alap harci rendszereit. Úgyhogy ebből adódóan biztosan a franchise körül marad a stúdió, máskülönben nem nagyon keresnének pont olyan személyt, akinek ilyen tudással kell rendelkeznie. Ennél nyilvánvalóbb utalást nem is tehetett volna a Sucker Punch.
Három lehetséges forgatókönyvet lehet elképzelni. Vagy egy DLC-n dolgoznak (sosem lehet tudni, ennek is ott van a lehetősége), vagy egy önálló kiegészítőt kaphat a Ghost of Tsushima (erre mondunk is két példát: Uncharted: The Lost Legacy, Marvel’s Spider-Man: Miles Morales), esetleg egy teljes értékű folytatás előmunkálatai zajlanak. A hirdetés megemlíti, hogy új ellenféltípusokat és képességeket tesztelnek azok prototípus formájában, és a fejlődési rendszereket is szóba hozták. Emiatt pedig kizárhatjuk, hogy a Ghost of Tsushima PlayStation 5-ös átiratáról legyen szó.
A Ghost of Tsushima tavaly nyáron jelent meg PlayStation 4-re, és ez volt az utolsó PS4-exkluzív alkotás a Sony Interactive Entertainmenttől. Még a japán fejlesztők számára is ez lett az év játéka (úgyhogy ők is elismerik, hogy a külföldi fejlesztők igazán becsülettel dolgoztak fel egy japán történetet).
Forrás: WCCFTech