Han Solo inspirálta Mass Effect spin-offon is dolgozott korábban a BioWare!

Érdekes ötlet a stúdiótól, amiben rendületlenül bízik Andrew Wilson, az Electronic Arts vezérigazgatója.

Dorian Kieken korábban a BioWare fejlesztésekért felelős rendezője volt. Ő a The Gamernek elmondta, hogy az első Mass Effect megjelenése után (tehát 2007-ben) a csapat elkezdett új koncepciókkal foglalkozni, miközben a Mass Effect IP-jén belül maradtak. Volt egy olyan koncepciójuk 2008-ban, ahol egy Han Solo-féle karaktert irányíthattunk volna egy Star Control-szerű játékban a Mass Effect univerzumán belül. Kieken szerint a cél az univerzum kiterjesztése lett volna, és a trilógiával párhuzamosan szerették volna fejleszteni ezt.

Kiekennek tetszett az ötlet, hogy egy „szürkébb” karaktert irányíthattunk volna. A Mass Effecten belül ez egy kalóznak vagy csempésznek felelt volna meg. Szerinte így a világot egy másik szemszögből láthattuk volna a kiválasztott szuperkatona (parancsnok) helyett. Ez hasonló lett volna ahhoz, mintha a Star Wars univerzumát nem Jediként fedeztük volna fel, vagy ha a Warhammer 40K világot nem űrtengerészként (Space Marine-ként) vizsgálnánk. Hozzátette, hogy a szürkébb típusú karakterek (akik nincsenek jóként vagy rosszként meghatározva és nem tartoznak valamilyen kaszthoz) megnövelhetik a felfedezésfaktort, mert nem világmegmentőként vagyunk beállítva.

Andrew Wilson, az Electronic Arts vezérigazgatója a kiadó negyedéves pénzügyi jelentése során a korábban már taglalt Battlefield mellett a BioWare-ről is mondott pár gondolatot. Szerinte ez egy hihetetlen stúdió, ahol hasonló jelzővel rendelkező emberek csinálnak hihetetlen dolgokat. A mostanában nem valami sikeres csapat (Mass Effect: Andromeda, Anthem…) szerinte azért nem volt olyan átütően sikeres, mert az utóbbi néhány év során az innováció és a kreativitás párosával foglalkoztak. Emiatt Wilson azt mondja, hogy az Electronic Arts magabiztos a BioWare fejlesztési menetrendje iránt. Ebbe beletartozik a Dragon Age és a Mass Effect új része is.

Casey Hudson és Mark Darrah távozásáról pedig azt mondta, hogy velük megmaradt a baráti viszonya, és a kiadó nagyra becsüli mindkét távozót, de ez időről-időre természetes folyamat a kreatív szervezetekben. Az új vezetéssel kapcsolatban is jó véleménye van, és az ott dolgozó emberek naponta innovációt és kreativitást teremtenek. Alig várja, hogy a BioWare új projektjeiről a közeljövőben beszélhessen. A Mass Effect: Legendary Editiont szerinte a rajongók nagy pozitivitással fogadták.

Azért rosszat nem mondhat a részvényeseknek a stúdióról…

Forrás: VG247, WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu