Menu

Mass Effect: a fejlesztőket is megosztotta a 3. rész vége; költséghiányos volt az Andromeda

A Mass Effect két – jelenleg – utolsó részéről megtudtunk pár érdekességet.

Jay Turner, a Mass Effect 3 írója a The Gamernek  elmondta, hogy a játék eredeti befejezésétől annyira kiborult, hogy mielőtt a fejlesztéssel elkészült volna a BioWare, ő átigazolt egy másik csapathoz. Amikor ő játszott a Mass Effect 3-mal, elfogadhatónak tartotta a befejezést, mert úgy gondolta, hogy ez a rész lesz a trilógia lezárása, de miután újra nekiült az egésznek, rájött, hogy a játékok során meghozott döntései csak a befejező jelenetben használt robbanások színét változtatta meg, és ez nem esett jól neki.

Patrick Moran, aki a Mass Effect 3 multiplayerjén dolgozott (ez a Mass Effect: Legendary Editionben nem lesz ott!) senior játékmenet-tervezőként, azt mondta, hogy a csapat jelentős része elutasította a befejezést. Emlékszik arra, amikor átolvasta a történet főbb pontjait, és dühös lett, mert az addigi döntései lényegében nem számítottak. Elküldött egy emailt, amiben a befejezésre kérdezett rá, de választ nem kapott. Szerinte a Mass Effectet fejlesztő csapat egy hadihajó csapattagjaihoz volt hasonlítható – mindenkinek szigorú jelentési rendszere és felelősségvállalási mértéke volt, a kisebb csoportok vezetői pedig évek óta vártak már az előléptetésre. Mindenki betartotta a parancsokat, lehetőleg zajkeltés nélkül.

A Mass Effect: Andromedáról pedig Neil Pollner, egy író azt nyilatkozta, hogy a Mass Effect skálája egészen kiterjedt volt, és emiatt mindig ott volt a lehetőség arra, hogy a Mass Effect: Andromedában egy teljesen új, hatalmas élményt kaphassunk sok újdonsággal (új fajok – 10-zel számoltak! -, új háttértörténet, teljesen új galaxis…), de a költségvetésük nem volt valami nagy, ezért mindössze két új fajra futotta a Remnanton kívül. Az eredeti trilógia egyik erőssége az volt Dorian Kieken, a dizájnrendező szerint, hogy a legtöbb földönkívüli karaktert könnyű volt cosplay formában életre kelteni, kivéve a Hanart, de szerinte nem szabad lebecsülni a cosplayesek kreativitását. A Mass Effect: Andromeda célja az volt, hogy új fajokat mutathassanak be, amik továbbra is a cosplay határain belül maradnak, és ezért nem valósultak meg közülük őrültebb koncepciók.

…és ezeket valószínűleg nem fogjuk látni Chris Helper, egy másik ex-BioWare-es író szerint, ugyanis a BioWare birtokában vannak azok, és szerinte 100%, hogy soha nem fogják felhasználni azokat… és most engedélyük sincs róluk beszélni.

Forrás: PSL, PSL

Spread the love

https://smallseotools.com/

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu