Mass Effect: Legendary Edition: egyes bossfightok szórakoztatóbbak lesznek

Ez virágnyelven annyit jelent, hogy könnyíteni fognak rajtuk, hogy fairebb küzdelmekben vehessünk részt.

Kevin Meek, a Mass Effect: Legendary Edition karakterekért felelős rendezője a Game Informerrel beszélgetett el arról, hogy milyen volt az erdeti Mass Effectben a Benezia bossfight. Szerinte ez egy egyértelmű példa erre, amikor nem tudta a csapat, hogy valójában tényleg egy, fedezékre építő lövöldözős játékot akartak-e csinálni, avagy sem, ugyanis a kulcsszó itt a fedezéken van. A Benezia-harc során az ezt körülvevő folyosókra kell gondolni – Meek szerint egyáltalán nem volt hová elbújni.

És nem volt hová fedezéket adni, mert túl szűkek voltak az érintett folyosók, a sarkokon pedig szintén nem volt hol megbújni. A biotikus képességekkel lehetett mozgatni a dolgokat, de ezt leszámítva nem volt hova elbújni, és nem volt mód arra, hogy meg tudjuk tervezni a következő lépéseinket, így a lassabb, megfontoltabb megközelítésre nem volt lehetőség. Ezért Meek kifejtette, hogy nem lesz ez a harc frusztráló, ahogy az eredetiben, ugyanis jobb fedezékrendszerrel rendelkezik majd a történet, továbbá a területet is áttervezték, így képesek leszünk itt-ott megpihenni, ami a stratégiai megközelítéssel élőknek lesz hasznos. Ugyanaz lesz az alaprajz, de minden kétszer olyan szélesebb lesz, és pár helyen plusz fedezéket alakítottak ki.

Mac Walters, a Mass Effect: Legendary Edition rendezője pedig arról beszélt, hogy megfigyelték, melyik pontokon adódtak a játékosoknak nehézségei, és itt több automatikus mentést (autosave-et) adtak hozzá a játék(ok)hoz. Így kicsivel gyorsabban vissza lehet jutni oda, ahol elbaltáztuk az egészet. De Benezia erejét is áttervezték, hogy ne nagyon tudjon velünk ragdollként játszani, de Walters úgy véli, hogy ennek ellenére is kihívás maradt ez a küzdelem.

A Mass Effect: Legendary Edition május 14-én fog megjelenni PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re (Steam, Origin), de a PlayStation 5, Xbox Series X és az Xbox Series S jobb teljesítményt és felbontást kap majd a trilógia újrakiadásából.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu