A Hardsuit Labs ritkított a stábján, miután a Paradox Interactive elvette tőlük a fejlesztést.
Anna C. Webster, a Hardsuit Labs volt írója és narratív tervezője a Twitteren közölte, hogy a narratív részleg túlnyomó többségével együtt őt is leépítették a cégtől. Egy volt kollégája, Nicole Stanford, aki szintén itt dolgozott, megerősítette, hogy a teljes narratívás csapatot kirúgták. Samanta Wallschlaeger, a vezető narratívatervezőt is elbocsájtották, holott őt még októberben vette fel a Hardsuit Labs. Nem sokáig volt akkor ott…
Ebből kiindulva még nem sokat tudtunk volna értelmezni abból, hogy mekkora elbocsátásokról van szó, de szerencsénkre a Hardsuit Labs a Gamesindustry-nak eljuttatott egy közleményt, amiben nem részletezték, hogy hány alkalmazottat rúgtak ki. Csak annyit írtak, hogy kevés számú embernek nem tudtak munkát biztosítani, és így nehéz döntés volt az, hogy az érintett felek útja más irányt vegyen. A Hardsuit Labs azt írja, hogy a stúdió vezetősége keményen dolgozott, hogy remek munkalehetőségeket biztosítsanak, és mindent megtettek, hogy ne kelljen végül a kirúgásokhoz folyamodni.
Az érintett ex-alkalmazottakat a stúdió partnereinél el tudják helyezni a reményeik szerint, így talán nem fordulhat elő az, hogy valaki munka nélkül marad az elbocsátása után. A Hardsuit Labs mindenkinek a lehető legjobbakat kívánja, majd megköszönték az érintett felek munkáját a fejlesztésben. A csapat pedig a már létező és új lehetőségekkel foglalkozik, miközben több, még be nem jelentett játékon dolgozik – ezekről a jövőben a megfelelő időpontban fognak részleteket közölni.
Amúgy még halvány lila gőzünk sincs arról, hogy a Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 fejlesztését mégis ki vehette át a Hardsuit Labstól, ami mintha követné „a második részek átkát”: a Dead Island 2 és a Dying Light 2 esetében is cége(ke)n belüli nehéz helyzetről hallottunk és tudósítottunk, és ki tudja, hogy mi fog a három kérdéses játék közül elsőként megjelenni…
Forrás: Gamesindustry