Menu

Miért vannak gyakran jelenetek az Outridersben? A fejlesztő válaszol

A People Can Fly elmagyarázza, hogy miért látunk nagyon gyakran jeleneteket a három játékos számára kooperatív játékmenetet biztosító Outridersben.

Az Eurogamer elbeszélgetett a People Can Fly-tól Piotr Nowakowskival, a játék vezető tervezőjével. Nowakowski elmagyarázta, hogy a sok interakció során felbukkanó animációk (itt pl. az ajtónyitásra, vagy a szakadékok feletti átugrásra kell gondolni) nem véletlenek. Ha a három játékos közül az egyik kezdeményezi az átugrást a másik térfélre, hogy aztán ott harcba bocsátkozzon, akkor azt nem lehet szó nélkül hagyni.

Nowakowski magyarázata szerint, ha az egyik barátunk a város mellett van, egy másik pedig a fő úton halad az ellenfelek felé, akkor mi nem mehetünk oda, hogy három eltérő területet triggereljünk, ugyanis egy olyan játékban, ami nem rendelkezik dedikált szerverekkel, ezt nem lehet megvalósítani. És az Outriders peer-to-peer kapcsolatot használ, így nincsenek szerverei. (PC-n a Denuvo miatt igen, de az csak a DRM-es „hazatelefonálás” miatt.) És ha Nowakowski ezt a váltást kezdeményezné, akkor a másik két játékos teleportálva lenne, amitől ők összezavarodnának, mert nem tudnák, hogy hol is vannak.

Az elképzelésük nem biztos, hogy úgy működik majd, ahogy szeretnék, de röviden arról szól, hogy mindegyik játékosnak meg kell mutatni, hogy mi történik (a példában átugrunk a szakadék felett), így nekik is tudomásuk van arról, hogy mi is zajlik éppen. Az ajtóknál így elmagyarázzák, hogy hova lépünk be, de a magyarázaton túl így az a szükség is megemlítendő, hogy mindenkinek egy helyen kellene lennie.

Eleinte a People Can Fly a ki-, és befade-elést használta (kitekeredik a kép, majd onnan visszatér), de ez a játéktesztelők szerint zavaros volt, és így minden alkalommal egy jelenetet látunk arról, hogy honnan hova tartunk. Az ajtó esetében – mondja Bartek Kmita, a kreatív rendező – a játékot tesztelő játékosok azt a kérdést tették fel, hogy hol vannak, mi ez a teleportálósdi. Ezért vetették be a jeleneteket. Kézzel nem lehet átmenni az ajtókon, mert egy multiplayer játékban ez szerintük eltérő problémákat okozhat.

Az Outriders április elsején indul PlayStation 5-ön, Xbox Seriesen, PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on.

Forrás: VG247

Spread the love

https://smallseotools.com/

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu