S.T.A.L.K.E.R. 2: rengeteg befejezés lesz, Xboxos moddolás sem kizárt

A GSC Game World következő játéka remélhetőleg nem esik a Peter Molyneux-féle hibába (túl sokat ígér, túl keveset valósít meg belőle)…

A S.T.A.L.K.E.R. 2-ről nem nagyon hallunk részleteket. Láttunk már egy videót (nem neveznénk játékmenetnek, csak engine-nel készített anyagnak), amiben megerősítik, hogy új főszereplője lesz; hallottuk, hogy Unreal Engine 4-et használ az ukrán stúdió a fejlesztéshez, és arról is szó esett, hogy a nyílt világú játékmenetet az előző részekből átemelik, de kiterjesztik. Ez nem sok, de talán mégis jobb a folyamatos halasztásoknál (az első rész ugyanis 2004-2005-2006 vonalon csúszott hátra, mielőtt 2007 elején megjelent PC-re…).

Most viszont Zakar Bocharov, a GSC Game World PR-menedzsere felbukkant egy orosz podcast, a Not Brought In vendégeként , de a Gamingsyn szerencsénkre összefoglalta az ott elhangzott részleteket, ami jó, mert az orosz nyelvtudásunk elkopott, да товарищ?

A GSC eredetileg az eredeti X-Ray engine-nel szeretett volna egy folytatást létrehozni, de az a technológia már elavult. Több opciót is megfontoltak a fejlesztők, mielőtt az Unreal Engine-re esett volna a választásuk. A modtámogatást prioritásként kezelik – a tervük jelenleg az, hogy alapból ott legyen a játékukban a megjelenéskor is, mivel a moddereket fontosnak tekintik. Még az Xboxos moddolást is fontolóra veszik! Bocharov megígérte még azt is, hogy a S.T.A.L.K.E.R. 2 már a megjelenéskor is stabilabb lesz (az első rész ugyanis picit sok vodkát ivott).

Az A-life életszimulációs rendszerük kifinomultabb és részletesebb lett. A frakciók, szörnyek és NPC-k közötti interakciók akkor is megtörténnek, amikor ezt mi nem látjuk. Új szintre emelt teljesítményen fut, és a megjelenéshez közelítve kiemelt figyelmet fog kapni. Bocharov menőnek nevezte ezt a rendszert, példaként pedig a vaddisznók közötti harcot hozta fel, mert a csata eredményét látni fogjuk, de nem mondta meg pontosabban, hogy az új szint alatt mit ért. A Zóna nyílt világa pedig egy non-lineáris történetszálat kínál sok elágazással, és rengeteg befejezéssel. A Zóna mérete történelmileg is nagynak ígérkezik, és ezért Bocharov azt mondja, hogy az újrajátszhatóságra sem lesz panaszunk.

A S.T.A.L.K.E.R. 2 elvileg idén fog megjelenni Xbox Seriesre és PC-re. Gyakorlatilag meg ki tudja?

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu