És ismét a Microsoft Store az, ami szivárogtat – mintha a redmondi cég direkt így akar reklámot generálni a saját platformjának…
A Microsoft Store-on felbukkant, majd onnan eltűnt a Tomb Raider Definitive Survivor Trilogy, ami három játékot tartalmaz (a reboot trilógiát): a 2013-ban megjelent Tomb Raider Definitive Editiont, a 2015-ös Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration Editiont, illetve a 2018-as Shadow of the Tomb Raider Definitive Editiont. Szóval Lara kezdeteinek teljes pakkját, ugyanis az alapjátékok mellett az összes DLC is a kollekció része lesz.
A Microsoft Store jellemzése szerint HDR-támogatással rendelkezne a pakk, amit akár 4K felbontáson is futtathatunk, e az Xbox Series X és az Xbox Series S esetében next-gen tuningról és fejleményekről nem esett szó. A hivatalos definíció hozzátette még, hogy a trilógia több tucat órányi lélegzetelállító felfedezést, kihívást nyújtó puzzle-ket, illetve túlélésre kihegyezett harcokat tartalmaz. És mivel ez a három rész a PlayStationön látott első négy (öt…) rész előttre tehető, itt még zöldfülűnek is mondhatnánk Lara Croftot. Ha minden igaz, a Tomb Raider Definitive Survivor Trilogy március 18-án már meg is fog jelenni, de kérdéses, hogy pontosan mire (Xbox Series X, Xbox Series S? Xbox One? PC? Ezek kombinációja? PlayStation 5? PlayStation 4?)
Január végén már írtuk, hogy a Tomb Raider IP a 25. évfordulóját ünnepli, és már az új felvonásra melegít a Crystal Dynamics: „A Twitteren a Crystal Dynamics és a Square Enix bejelentette, hogy 2021 során „nosztalgikus tartalmakkal” és meglepetésekkel szeretnék megünnepelni Lara Croft 25. születésnapját. A tweet mellé egy videó is készült, amiben Will Kerslake, a Tomb Raider rendezője elárulta, hogy a következő Lara-kalandban a Crystal Dynamics célja bátor: a csapat össze szeretné kötni a 90-es években megjelent 4 (5… és nem, a 2003-as The Angel of Darknesst inkább ne említsük!) címet a 2013-ban elkezdett, és 2018-ban befejezett reboot-trilógiával!
A videóban Kerslake azt mondta, hogy a Core Design és a Crystal Dynamics játékait egyesíteni szeretné, és mivel nagy történelme van a franchise-nak, tudja, hogy ez nem lesz egy egyszerű feladat, és emiatt is türelmet kér a rajongóktól, hogy ne legyenek történetbeli fekete lyukak (ami kifejezés angolul jobban hangzik: plothole). Ezzel pedig történetileg a Shadow of the Tomb Raider utánra, de az 1996-ban megjelent első Tomb Raider elé tehetjük a következő, címmel, megjelenési dátummal és célplatformokkal nem rendelkező játékot a történetvonalon.”
Nos, a Square Enix mikor erősíti meg a szivárgást?
Forrás: WCCFTech