Az IO Interactive kihangsúlyozta: a dán csapat nem fog egyszerű filmfeldolgozást csinálni James Bond karakteréből; ennél sokkal nagyobb elképzelésekkel rendelkeznek.
Hakan Abrak, az IO Interactive vezérigazgatója az IGN-nek elárulta, hogy egy teljesen eredeti sztorit készítenek James Bondnak, mert ez igazán fontos volt a stúdió számára, mivel a csapat nem akar „gépiesen” dolgozni. Nem csak azért döntöttek így, mert egy nagy IP-ről vagy licencről van szó, és nem azért jutottak erre, mert anyagilag is nagy a tét… mert ezek nem sokat jelentenek az IO-nak.
Korábban már sok, nem anyagi kockázatot vállalt a dán csapat. Nekik most az a fontos, hogy érezzék mélyen magukban a történetet. Kell nekik a szenvedély, és ezért majdhogynem az első pillanatban kizárták, hogy egy egyszerű filmadaptációval elintézzék a 007-es ügynök megjátékosítását. Úgyhogy nem egy meghatározott filmről van szó, és ebből adódóan a történet sem lesz ismert számunkra. Abrak hozzátette, hogy az EON (nem a villany-, és gázszolgáltató, hanem a James Bond IP tulajdonosa…) teljes mértékben támogatja ebben őket, így a játék a filmektől teljesen el fog különülni.
Abrak szerint nem csak egy film, vagy mondjuk egy játék ihlette meg őket, hanem minden, ami James Bondhoz köthető – mindent magukba szívtak, hogy egy teljesen eredeti Bondot alkothassanak egy új történettel, ami 100%-ban hű marad a karakter által képviselt értékekhez. Alig várja már, hogy egy új közösséget alkothasson, amit aztán a játékosok valóban magukénak tekinthetnek.
AZ IO Interactive James Bond-játékának még hivatalosan nincsen neve, így mi is csak a kódnevét alkalmazzuk (Project 007). És mivel még eléggé korai szakaszban van a fejlesztésében, így ne is nagyon reménykedjünk abban, hogy mondjuk idén, vagy akár jövőre megjelenhessen a fiatal Bondot a főszerepbe tevő játék, ami feltehetőleg PlayStation 5-re, Xbox Seriesre és PC-re fog megjelenni. Ehhez a játékhoz az IO szeretné megduplázni alkalmazottainak számát.
A neve Bond. James Bond. Lesz valamikor.
Forrás: PSL