A Naughty Dog küszködik a párhuzamos fejlesztéssel

Ez pedig felveti a kérdést, hogy vajon a CD Projekt RED nem jut-e hasonló eredményre a későbbiekben? Elvégre a Naughty Dog egy régebbi stúdió, ami mögött ráadásul a Sony áll…

A VGC közölte az interjút, amiben Evan Wells az amerikai interaktív művészetekkel és tudományokkal foglalkozó akadémia játékfejlesztőkkel történt beszélgetése során megerősítette, hogy a Naughty Dog nem volt képes arra, hogy olyan stúdióvá váljon, ami képes egyszerre több játékot fejleszteni. Bár több, készülőfélben levő projektjük van, egyszerre csak egy kapja a legnagyobb figyelmet- Wells, a „pajkos kutyák” társelnöke felidézte, hogy régebben az általuk már hiányolt Jak & Daxter PlayStation Portable verziójáról azért mondtak le, hogy a végül 2013 júniusában PlayStation 3-ra megjelenő The Last Of Uson dolgozhassanak…

Wells szerint az Uncharted 3 befejezéséhez nagyon sok erőfeszítésre volt szükség: még a The Last of Ustól is átirányítottak erőforrásokat, és sosem jutottak el oda, hogy egyszerre két nagyobb PlayStation 3-exkluzívjuk is fejlesztés alatt állhasson, és még ma is úgy látja, hogy egyszerre két játékot nem tudnak fejleszteni, és hiába van egyszerre több projektjük, koncepciójuk, nem jut mindenkire erő/idő/fejlesztő.

Hozzátette, hogy nincsen két projektjük, amin egyszerre több száz Naughty Dog-alkalmazott dolgozna. Egy van (feltehetőleg a The Last of Us Part II: Factions), majd több, ami a fejlesztést megelőző, pre-produkciós (előgyártási) fázisban tart, vagy csak abból épp kilépett státuszban van. Ezeknek mind várnia kell arra, amíg a fő alkotásuk (ezt nem nevezte nevén!) el nem készül, mert csak ezután rakhatja át az embereket a következő projektre.

Wells még megerősítette, hogy a Naughty Dog nem nagyon akar egy újabb Unchartedot készíteni (ez pedig megerősítheti, hogy a Days Gone 2-t talán meg nem valósító SIE Bend tényleg ezen dolgozhat…ott?), mert bár a franchise sikeres, a csapatnak nem lenne meg az a kreatív szikra, ami korábban bennük volt a sorozat folytatásához. Tehát nem akarja erőltetni, ami még jó ötletnek bizonyulhat.

Forrás: PSL

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu