Egy, még be nem jelentett játékhoz keresnek szervermérnököt. A Fallout 76 után talán jobb játék lesz ez, ha tényleg online központúnak tervezi Todd Howard csapata…
A korábban BattleCry néven futó Bethesda Game Studios Austin keres a GameJobson egy szervermérnököt, és a hétvégén bukkant fel az álláshirdetés. A BattleCry 2012-ben alapult, és a stúdió első játéka azonos névvel rendelkezett, viszont már 2015 végén kétkedett emiatt a Bethesda, így gyorsan lelőtték a játékot, a csapatot pedig 2018 márciusára teljesen beszippantotta a kiadó (és így született meg az új név is).
A Bethesda Game Studios Austin álláshirdetése kizárja a Fallout 76-ot (igaz, a Creation Engine multiplayeres támogatásán épp ez a csapat dolgozott), illetve a Starfield vagy a The Elder Scrolls VI online módjainak párosát is. Utóbbi két alkotás úgyis egyjátékos lesz, vagy legalábbis ez lesz a középpontban. Howard pedig régebben mondta már, hogy a Fallout 76 nem volt egy egyszeri kilengés a részükről.
Az álláshirdetés szerint a szervermérnöknek főleg a C++ ismerete lesz a fontos, mert így szeretnék megtervezni, implementálni, majd folytatólagosan támogatni a nagy méretű kliens/szerver applikációkat. A sikeres jelentkezőnek a többi mérnökkel közösen kell dolgoznia, továbbá finomhangolnia kell a már létező játékrendszereket (optimalizálni kell a kliens-szerver hálózati teljesítményt, a backend szolgáltatásokkal integrálnia kell a munkáját, ilyesmire kell gondolni). A művészekkel, tervezőkkel és más alkalmazottakkal is az elvárások szerint közösen kell dolgozni a termékeken, majd a programkódot tesztelnie és finomhangolnia kell, figyelembe véve a projekt fejlesztési ciklusait. A kódnak tisztának, fenntarthatónak és hordozhatónak kell lennie, és az újonctól még elvárják, hogy pontos menetrendtervezéssel rendelkezzen, és ehhez igazodva hozzon csúcsminőségű munkát.
Szükséges, hogy legyen egy informatikus BA diplomája, kiválóan kell ismernie a C++-t, minimum öt évnyi professzionális szoftverfejlesztési tapasztalat szükséges a peer-to-peer vagy kilens-szerver játékapplikációkban, kell a multithread (többszálas) programozásban a tapasztalat, a hálózati programozás és optimalizálás is az elvárások közé tartozik… és itt kicsit meredekké válik: remek analitikus és matematikai képességekre is igényt tart a Bethesda, nem beszélve a remek személyek közötti kommunikációs és problémamegoldó képességekről… az pedig bónusz, ha szenvedélyes a játékok iránt, jól ismeri a termékeket, tapasztalt a frameworkök tesztelésében, jól tud optimalizálni memóriára és processzorral, és esetleg még ismeri a Bethesda Game Studios játékait is.
Nos, ebből mi fog vajon kisülni?
Forrás: WCCFTech