A Creative Assembly vagy játszik velünk (ezt sem lehet kizárni), vagy a történelem megismételheti önmagát.
A Twitteren egy álláshirdetést linkelt a Creative Assembly ezzel a kérdéssel: „Szeretnél kihívást támasztani saját magadnak, hogy ott hagyd a nyomod valami radikálisan eltérőben a belső nézetes lövöldözős játékok között? Ha hozzánk hasonlóan egy frissnek, szórakoztatónak és izgalmasnak érződő élményt szeretnél kínálni a játékosoknak, tekintsd meg az állásajánlatainkat.”
Nos, a mellékelt képen eléggé sok SEGA utalást találhatunk. A háttérben (kinn, az űrben, ami ugye a legvégső határ a Star Trek szerint…) Sonic leng (ha van még gyűrűje, túlélheti…), aztán felfedezhetünk egy SEGA logót, van mellette néhány banán, ami a japán cég Super Monkey Ball IP-jére hivatkozhat, a falon pedig van egy Virtua Racing kép is. A festett kazetták a Jet Set Radio-t juttatják az eszünkbe, a WC-papír pedig talán a Yakuza felé kacsintanak… és azért talán a ToeJam & Earl felé is van egy kisebb biccentés. Ez nem kevés. Vagy direkt húzznak minket, vagy így akarják tudatni velünk, hogy igen, valami olyasmit folytathatnak, ami nem stratégiai (mert azért ők inkább a Total War-sorozatot fejlesztik, ezt ne is tagadjuk).
„A SEGA 2014-ben adta ki PlayStation 4-re, Xbox One-ra. PC-re (ezeken megfelelő teljesítménnyel), PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra (ezeken pedig már kifogásolható minőségben) az Alien: Isolationt, amit a Creative Assembly fejlesztett. (2019 decemberében a Nintendo Switch is megkapta, ott is viszonylag jó eredményt mutatott fel.) Azóta eltelt pár év, és a 20th Century of Foxot felvásárolta a Disney, így náluk van az Alien IP joga is. Csakhogy a folytatáson nem fog a Total War stúdiója dolgozni…”, írtuk egy hónapja, amikor az a pletyka bukkant fel, hogy a Disney már megbízott valakit a folytatás fejlesztésével. Szóval, lehet, hogy azóta történhetett egy s más.
Remélhetőleg boldogan cáfolhatjuk meg magunkat.
Forrás: PSU