Képeken a DualSense prototípusa: még régebbi konzolokkal is működik!

A DualSense nem úgy nézett ki korábban, mint ahogy a boltok polcain megtalálhatjuk (és itt most nem a két, hamarosan érkező új színre gondolunk, hanem a formára…).

Az, ha egy kontroller egy kicsit máshogy néz ki a fejlesztés során, természetesnek mondható (számunkra rémlik az, ahogy a DualShock 3, a PlayStation 3 kontrollere 2006 tavaszán bumeráng formát öltött), és a konzolok és azok fejlesztőkészletei között is számos eltérés mutatkozik. (Korábban beszámoltunk a PlayStation 5 fejlesztőkészletéről, és az is merőben máshogy nézett ki, mint a boltokba eljutott böhöm masina.)

Nos, most a DualSense prototípusa látott napvilágot. Egy fejlesztő, Jeff a Twitteren osztott meg négy fotót a fekete kontrollerprototípusból, ami meg is erősítette azt, amit szabadalom formájában láthatunk (lásd ötödik kép), így pedig nem lehet kizárni azt, hogy a Sony is elég szabadon kísérletezik még a kontrollerek esetében is, de most inkább vessünk egy pillantást a lenti képcsomagra.

Jeff szerint ez egy korai alpha prototípus a kontrollerből, amit a fejlesztőkészletek azonos kiadásához szántak. Ez teljesen rendben van, de akkor említsük meg azt is, hogy ez a kontroller a PlayStation 3-mal is működik! A boltokban kapható, véglegesített DualSense pedig nem. Ez tehát elég komoly meglepetés a Sony-tól: PlayStation 4-en nem nagyon lehet bevetni a DualSense-et, de annak prototípusát egy eggyel korábbi generációs konzolon igen…?!

Megosztott néhány képet a DualShock 4 prototípusából is, aminek JDX1000 modellszáma van, és azért itt is megfigyelhetünk néhány külsőleg is látható eltérést (mert alkatrészek tekintetében is vannak eltérések bőven a DualSense evolúciójában).

Azért olyan oltári nagy változás egyik kontroller esetében sincsen (nem valami teljesen földönkívüli „dzsojsztikot” gyártott a fejlesztőkészletek mellé a Sony; szépen is festett volna, ha valami abszolút idegen hardvert gyártott volna le). Ettől függetlenül örömmel látjuk, hogy nem azt csinálták, hogy valamit létrehoznak, és azon semmilyen változtatást nem hajtanak végre egészen a bolti megjelenésig. Az ergonómia jó.

Forrás: TwistedVoxel

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu