Úgy tűnik, hogy a Bulletstormhoz képest is keményebb alkotást akarnak a képletes asztalra pakolni a lengyelek, akik eljöttek a People Can Fly-tól.
Az „ex-repülniképesemberek” brigád egy olyan FPS-en dolgozik, ami magas kalóriaszámú lesz (…tehát a piacon levő legtöbb belső nézetes lövöldözős játék egy diétás FPS lenne?), és ezt főképp hardcore játékosoknak szánják majd. A Gamesindustry szerint a Gruby Entertainment, egy lengyel, független stúdió még tavaly jött létre, és az alapító tagok között megtalálhatjuk Grzegorz Michalakot, Karol Szyszkát, Paweł Siech-et, and Kamil Misiowiec-et. Ők korábban az Outridersen és a Bulletstormon is dolgoztak.
Egy sajtóközlemény szerint a Gruby Entertainment egy kicsi, független, teljesen távmunkára beállt lengyel stúdió, és sok munkát fektetnek abba, hogy olyan játékokat fejlesszenek, amit mi mind játszani szeretnénk. Mindegyik fejlesztési pillanatot élvezik, és ezt az egészet egy lehetőségként kezelik, ami révén a végeredmény egy emlékezetes élmény lehet, amikor is nekiülhetünk az ő munkájuknak.
A Gruby Entertainment célja az, hogy szolid, nagy kalóriatartalmú játékmenetet teremtsenek a hardcore játékosoknak, hogy akcióval teli órákat tölthessenek el tele fontos és jelentőséggel teli döntésekkel. Tapasztalt fejlesztők állnak a stúdió mögött, akik szenvedélyesek a videojátékok iránt. Nagy sebességgel dolgoznak az első, még be sem jelentett FPS játékukon, amit a Super.com fog kiadni.
A kiadó közleménye szerint olyan stratégiát követ, amiben a Gruby Entertainmenthez hasonlóan tehetséges fejlesztőket keres, akik igencsak ismerik a technikai részleteket is, és olyan támogatást ad nekik, hogy az elképzelésük meg is valósulhasson. A videojátékokkal kapcsolatban innovatív gondolatokkal rendelkeznek, és a kiadó úgy érzi, hogy az első játékuk a műfaj határait is feszegetni fogja a gazdag élményével.
A Gruby Entertainment első játékának bemutatására még várnunk kell (addig kiemelhetjük, hogy egy budapesti kisboltláncnak hasonló neve van; elég az u-t o-ra cserélni…), de annyit már elárultak, hogy egyedi lesz a játékmenet, a művészeti stílus pedig megkülönböztethető lesz.
Forrás: PSL