Önálló multiplayer játékot kap a The Last of Us?

A Naughty Dog most már beismerten egy multiplayer projekten dolgozik. Esélyes, hogy az első The Last of Us játékmódjából faragnak egy teljesen önálló játékot…

 

Van itt egy álláshirdetés egy multiplayeres pálya-, és környezettervező pozícióra. Ebben a stúdió beismeri, hogy az első standalone (önálló) multiplayer játékán dolgozik, és a stúdió célja az, hogy az egyjátékos termékeikben már felmutatott ambíció és minőség mértéke ugyanazon a szinten legyen ebben a többjátékos koncepcióban is. A stúdió pályatervezési folyamata azon alapul, hogy a tervezőnek teljes mértékben irányítást és rugalmasságot adnak a tér megtervezésében. A tervezők közvetlenül, 3D-ben terveznek, nem pedig prefab megoldást alkalmaznak.

Az újonc feladatai közé tartozik a geometrikus környezettervek megtervezése és modellezése, a játékobjektumok elhelyezése, és a pálya fejlődésének szkriptelése; a pálya frissítésének és evolúciójának megtervezése; a kiterjedt tesztelés, értékelés és kísérletezés koordinálása; a művészekkel, programozókkal, animátorokkal és egyéb tervezőkkel történő együttműködés, hogy a térrel kapcsolatos elképzelés megvalósulhasson; producerként is tevékenykedni kell a játék más részeiben (kommunikáció, határidők betartatása…); a játékmenet rendszereit, eseményeit meg kell tervezni; és ezeken felül a stúdió más felelősségeket is a tervezőre bízhat, ha erre szükséget lát.

A képességekkel kapcsolatos elvárások között találjuk a művészeti kompozíciókban, az építészeti koncepciókban a jó látásmódot, a gondolatkeltő alakzatok megalkotását; a Maya, a 3DS Max, vagy ehhez hasonló 3D-s programok jó ismeretét; a C#, Lua, Javascript vagy Python programozási nyelvekben az egyszerűbb szkriptelés/programozás koncepcióinak megértését; a jó kommunikációs készségeket; a kritika elfogadását, az együttműködést (miközben a játékmenet elképzelését nem hagyja figyelmen kívül); a multiplayeres játékipar megértését; és erősen jónak tartják, ha a jelentkező minimum három évet már eltöltött a multiplayeres játékok pályatervezésében.

Nos, de ezt hogyan köthetjük a The Last of Ushoz? Szóval… 2019 szeptemberében ez a tweet megválaszolja: itt jelentették be, hogy kihagyják a The Last of Us Part II-ből az online-t, mert a Factions iránti koncepciójuk jelentős mértékben megnövekedett, és később a csapat eredményét át fogjuk élni. Tehát nem nehéz a két pontot összekötni?

Forrás: PSU

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu