Starfield: bocsánatot kért a Bethesda, hogy nem lesz PlayStationre a csúcs-RPG

Pete Hines elmondta, hogy megérti, hogy a PlayStation 5 tulajdonosok miért lehetnek elégedetlenek vagy frusztráltak.

 

Korábban a Bethesda igazgatója, Todd Howard dicsérte a fejlesztés kevesebb platformra való összpontosításának erényeit, mondván, hogy így a fejlesztők „sokat tanulhatnak abból, hogy a lehető legjobbat hozzák ki [egy játékból] az adott rendszerekre”. Természetesen a Starfieldről beszélt, a Bethesda nagy sci-fi RPG-jéről, amelyet 2018-ban jelentett be, de csak a múlt heti Xbox E3 bemutatóján derült ki igazán, ahol azt is megerősítették, hogy Xbox (és PC) exkluzív lesz.

A GameSpotnak adott külön interjúban a Bethesda marketingért és kommunikációért felelős vezető alelnöke, Pete Hines is nagyon hasonlóan vélekedett, mondván, hogy a platformok számának csökkentése, amelyeken egy csapat dolgozik, „áramvonalasabb” fejlesztést tesz lehetővé.

„Nem azon aggódsz, hogy ‘Hogyan működik ezen a dobozon, kontra hogyan működik azon a dobozon?'”. mondta Hines. „Nem azon a dobozon készítjük el, így csak annyi a dolgunk, hogy ezen a dobozon a lehető legjobban fusson, [és] a PC-n is. A szűk fókusz mindig segít.”

Ez mindkét irányban működik: Hines szerint ugyanez igaz a Deathloopra, az Arkane hamarosan megjelenő Swinging Sixties time loop shooterére is, amely kizárólag PlayStation 5-re és PC-re készül: „Amikor úgy döntöttünk, hogy partnerséget kötünk a Sonyval a Deathloopon, és a játék kizárólag erre a platformra készült, a fejlesztés sokkal ésszerűbbé vált, mert azt mondtuk: ‘PS5 és PC, ezekre koncentrálunk’.”.

Hines ugyanakkor elismerte, hogy míg a játékkészítőknek ez áldás lehet, a platformtulajdonosoknak szívás lehet. „Teljesen megértem, ha elégedetlenek vagy dühösek vagy bármi más. Megértem. Ezek mind valódi érzések és frusztrációk” – mondta. „Hogyan kell ezt kezelni? Fogalmam sincs. Soha nem merném azt mondani, hogy ‘Itt van, hogyan teheted ezt jobbá, és hogyan érezheted magad jobban'”.”

„Nem tudom, hogyan lehetne eloszlatni a PlayStation 5 rajongók félelmeit és aggodalmait, azon kívül, hogy azt mondom: ‘Én is PlayStation 5-játékos vagyok, és játszottam már játékokat azon a konzolon, és vannak játékok, amiket továbbra is játszani fogok rajta. De ha a Starfielddel akarsz játszani, [akkor] PC-n és Xboxon. Bocsánat. Igazából csak annyit tudok mondani, hogy elnézést kérek.”

A Starfield 2022. november 11-én jelenik meg PC-re és Xbox Series X/S-re, és a megjelenés napján elérhető lesz az Xbox Game Pass-on. Hines teljes interjúja a GameSpotnak alább olvasható.

Forrás: PC Gamer

Spread the love
Avatar photo
Zardoz is our mystery member...

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu