Akkora hibát követett el a Crystal Dynamics és az Eidos Montreal, hogy a nap folyamán orvosolniuk is kell ezt a komoly (és emellett elképesztő) bakit…
Szóval a Square Enix kiadásában tavaly ősszel megjelent, és azóta olyan nagy eredményeket el nem érő játék kapott egy patchet, ami a PlayStation 5-ösöket érinti eléggé rosszul. Annyira komoly az ügy, hogy a japán kiadó nem tanácsolja nekik a konzolon keresztül történő képes megosztást, vagy a játék közvetítését. Ez azért komoly.
Ez a kérés azért történt, mert a játék felfedi a frissítés hibája miatt a játékosok IP címét! A Twitteren a Forbesnak író Paul Tassi megerősítette, hogy bizony a Marvel’s Avengers nyíltan ábrázolja az élő szolgáltatásos modellt alkalmazó terméket nyúzó egyén internetes elérhetőségét. Amikor azt írta utána, hogy „őszintén ez az egyik legrosszabb bug, amiről valaha hallott”, nem túlzás. Mellékelt egy képet is, természetesen cenzúrázva, hogy bizonyítsa.
Erre persze a Square Enix reagált is a játék hivatalos „madaras” fiókján: már egy megoldást tesztelnek erre, és a hotfixet magyar idő szerint délután öt óra körül már fel is fogják tenni a PlayStation Networkre, hogy onnan a konzolunk remélhetőleg véglegesen eltüntesse a képernyőről a személyes adatokat. Addig pedig arra kérnek mindenkit, aki a Sony új konzolján játszik, hogy ne közvetítsék a játékot, és ne osszanak meg képeket sem, hiszen így (aki mondjuk nem VPN-en keresztül, fix IP-n játszik) veszélyben lehetnek a neten.
Azért az poén, ami erre a legtöbb like-ot és retweetet kapó válasz lett: „A kiszivárgó skines bugot egy óra alatt kijavítottátok, de amikor a mikrotranzakciók nem érintettek [a bug/glitch révén], akkor nem veszitek sietősre.” És meg is lehet magyarázni, hogy mi ez egyáltalán: belsős, megjelenés előtti tesztelés esetében ilyesmi elfogadható, hiszen így a szivárogtató kiléte pillanatok alatt felfedhető.
Azért mi addig is csak fogjuk a fejünket, mert ez súrolja az „elképesztő” fogalmát.
Forrás: Gamesindustry