Menu

Az eddigi legfurább marketinggel hirdeti a Capcom a Resident Evilt!

Megértjük, hogy van egyediség a Resident Evil marketingjében, de a japán kiadó húzása talán nem éppen megfelelő.

 

A Resident Evil idén ünnepli a 25. évfordulóját, és a Japánban Biohazard néven ismert Capcom-franchise most egy teljesen érthetetlen terméket kap. Parfümöt. Nem, nem írtuk el: parfümöt. Jó, néhány évvel ezelőtt volt már véres (és illatában is olyan…) gyertya a Capcomtól, de ez már mindennek a… teteje?

Szóval három karakter kap a Resident Evilből parfümöt, név szerint Jill Valentine. Leon S. Kennedy, illetve Chris Redfield, így az első részekből ismert hősök azok, akik „megillatosítva” várják a Capcom japán boltjában, hogy a rajongók ebből is tankoljanak be. (Valahol nem tudunk meglepődni azon, hogy csak Japánban értékesítik ezeket… de ki tudja, lehet, hogy ebből még lesz nemzetközi kiadás is!)

Fogalmunk sincs, hogy milyen illatra számíthatunk a három karakter parfümjéből, ugyanis a leírás szerint tény, hogy ők ihlették meg az illatot, de az már kérdéses, hogy miképp… hiszen például a Resident Evil 2-ben és a Resident Evil 3-ban is szennyvízben van derékig Leon és Jill, úgyhogy lehet, hogy inkább az orrunkat fognánk be a használat után. Mivel egy túlélő horrorról beszélünk, lehet, hogy itt is inkább a botránykeltés a Capcom célja.

A japán cég korábban már csinált más franchise-ából parfümöt. A Devil May Cry esetében ezt meg is tudjuk érteni (stílusában ide is vág), az Ace Attorney számára is azt mondjuk, hogy rendben van (bírósági tárgyaláson nem árt), de a Monster Hunter példájára már nem nagyon találnánk megfelelő kifejezést. (Ugye a Mega Manből nem csinálnak valami ilyesmit?)

Mondjuk ez nem olyan botrányos, mint amit anno az Akklaim csinált a Shadow Man: 2econd Cominggal (azt ugyanis sírköveken hirdette a cég…).

Forrás: GameInformer

resident evil 1627732144

 

 

Spread the love

https://smallseotools.com/

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu