A Google Stadia már nem létező belsős fejlesztő/kiadó cége, a Stadia Games & Entertainment (az SG&E-t Jade Raymond vezette; az ex-Ubisoftos hölgy most már a Sony közelében dolgozik a Haven Studios vezetőjeként…) Egyetlen felvásárlása túlélte az SG&E bedőlését…
A Journey to the Savage Planet fejlesztői új néven térnek vissza: az átkeresztelés után már Raccoon Logic néven futnak, és a montreali központú stúdiót a kínai techgigász, a Tencent tolta meg egy nagyobb kezdőtőkével. A stúdió visszaszerezte a Journey to the Savage Planet jogait, és már egy új, még be nem jelentett projekten (a folytatáson?) dolgozik.
Az alapító tagok között megtaláljuk:
Alex Hutchinsont (kreatív rendező, társalapító; korábban a Ubisoft Montrealnál a Far Cry 4 és az Assassin’s Creed III rendezője volt, ezt megelőzőleg az Electronic Artsnál ezeken dolgozott: Spore, The Sims 2, Army of Two: The 40th Day);
Reid Schneidert (stúdióvezető, felelős producer, társalapító; a Warner Bros Montreal társalapítójaként a Batman: Arkham Originsen és a Batman: Arkham Knighton volt felelős producer; korábban pedig az Electronic Artsos munkássága: Army of Two, Army of Two: The 40th Day, Battlefield Vietnam; és a Ubisoftnál a Splinter Cell első részében is megfordult);
Yannick Simardot (technológiai vezető, társalapító; vezető programozói és technikai vezetőként a Ubisoftnál a Watch Dogs első két részén dolgozott; korábbi munkásságai: Army of Two, Army of Two: The 40th Day, Spore az Electronic Artsnál; vezető engine programozó az Eidosnál);
Erick Bilodeau-t (művészeti rendező, társalapító; a WB Montrealnál vezető technikai művész volt a Batman: Arkham Originsen; korábbi munkásságai: Shaun White Skateboarding, Far Cry 2, Mighty Quest for Epic Loot);
illetve Marc-Antoine Lussiert (technikai dizájnrendező, társalapító; az előző posztot a Ubisoft Montrealnál is betöltötte az Assassin’s Creed, az Assassin’s Creed II, az Assassin’s Creed III, és az Assassin’s Creed Unity esetében; korábbi munkásságai: Syberia, Myst 4).
A sajtóközleményben Hutchinson azt írta, hogy izgatottan tértek vissza egy kiváló, új csapattal, és a Tencent befektetése nagy segítség nekik, hiszen sok dolgot ők maguk végezhetnek el, mielőtt a kiadókkal tárgyalniuk kellene. Olyan játékokat szeretnek, amik rendszerezettek, humorérzékkel és nagy szívvel rendelkeznek, és amik reakciókat váltanak ki a játékosokból. Ezekre alapozva dolgoznak valamin, amit hamarosan meg is fognak mutatni.
Schneider hozzátette, hogy folytatják a Typhoon Studiosnál megkezdett munkát, és a Journey to the Savage Planet franchise-ra is építeni fognak. Megköszönte a Tencent, a Google Stadia és az 505 Games támogatását, mert sokan segítettek az imént említett játék megvalósításában. A csapatuk sok tehetséges egyénnel bővült.
Sok sikert nekik.
Forrás: Gematsu