A Deathloop szerzői egy terjedelmes videóban magyarázzák el a multiplayer játékukat: behatolunk mások játékába egy hurokban. A QuakeCon 21 részeként, hogyan játsszuk Julianne-nal, hogy elrontsuk más játékosok játékát.
A Deathloop jövő szeptemberben érkezik, és bár az Arkane Lyon többször is elmagyarázta a működését, hogy ne menjünk hurokba és megértsük, még mindig volt néhány szempont, amit tudni kellett a Prey és a Dishonored alkotóinak régóta várt lövöldéjéről. Most, a hétvégén zajló QuakeCon alkalmából a vezetői részletesebben is beszámoltak a kaland multiplayer funkcióiról, ami igencsak sajátos lesz.
Már régen jelezték, hogy lesz egy, a Dark Soulshoz hasonló játékokhoz nagyon hasonló rendszer, amivel az egyik játékos betörhet a másik játékába azzal a kizárólagos céllal, hogy bosszantsa a játékát. A Deathloopban ezt úgy tehetjük meg, hogy a játék antagonistája, Julianne irányításába ütközünk. Ha úgy döntünk, hogy átvesszük az irányítását, akkor a játékot befejezni próbáló felhasználóval fogunk harcolni, így egy másik emberi elmével és nem egy mesterséges intelligenciával mérettetik meg, hogy kiszámíthatatlanabbá tegye a játékokat. Választhatunk, hogy egy barátunk vagy egy másik véletlenszerű felhasználó játékát szólítjuk meg.
Julianne használatával jutalmakat kapunk kozmetikumok, fegyverek vagy képességek formájában, amelyeket vagy vele, vagy Colt-tal, a főszereplővel használhatunk. Így a játékosoknak más ösztönzői is lesznek azon túl, hogy megpróbálják elrontani a játékot más felhasználóknak; ez önmagában sokaknak elég lesz. Ezen kívül az ellenféllel bizonyos célokat is teljesítenünk kell majd, például fejlövésekkel végezni az ellenséggel, vagy kombinálni a képességeket, hogy a megszerzett Huntress-pontok magasabbak legyenek.
A Deathloop megjelenési dátuma alapján szeptember 14., PC-re és PS5-re érkezik, konzolokon egy évig exkluzív lesz a Sony konzoljára, miután a Bethesdával még az Xbox kiadó felvásárlása előtt megegyeztek, hogy az Xbox megveszi a kiadót.