Halo Infinite: a 343 Industries is magyarázza a bizonyítványt

A stúdió a játékosok visszajelzéseit figyelembe veszi, és eközben arról is szó volt, hogy a Gamescomon miért is nem mutattak új játékmenetet a következő Halo Infinite játéból.

 

A Halo Waypointon olvashatjuk, hogy Andrew Witts (a vezető multiplayer-tervező), Alex Bean (multiplayer-tervező) és Sara Stern (multiplayer bottervező) hogyan értékeli a technikai tesztelés eredményeit. Witts szerint a játékosok által radarnak nevezett harci szenzort (Combat Sensort) és annak visszajelzéseit figyelte mostanában. Tudta, hogy a próbaidőszakban máshogy fog érződni, ezért akart mihamarabb feedbacket kapni ezzel kapcsolatban. A következő próbakörön már új Halo Infinite verzió lesz, és ez sokkal közelebb lesz a játékosok elvárásaihoz.

Bean szerint sok ismert bug mellett új meglepetések érték a stúdiót: a meccseket felvezető kamerás több ezer kilóval küszködött, a Spartanok megbotlanak tőle, és a meccsek dinamikájában még lát kivetni valót. A medálos animációk nem működtek megfelelően, és a kezelőfelületes csapat a visszajelzésekre építve javítani fogja a hibákat. Értékesnek tekinti a játékosok véleményezését.

Stern szerint több botos viselkedés javításra szorul még, de két fő pontot emelt ki: a nehézségi szintet finomhangolni kell, és javítania kell a csapatnak azon, hogy a botok mennyire helyezik előtérbe a pályákon található erősebb fegyverek felvételét. A Spartan és az ODST botok között jelentős nehézségi szintugrás van, de ez nem volt a 343 Industries célja. Csoportban futottak ugyanazért a fegyverért: szét akarják bontani őket, hogy ilyen ne legyen.

A statisztikai adatok a tesztből? 519914 óra a multiplayerben, 65 millió 342 ezer 411 bot lett kifektetve, 1 millió 346687 botos és 4v4 meccs történt július 29-e és augusztus 2-a között, 2 millió 868678 weapon drill (fegyvertárból kiválasztjuk, melyik fegyó is kell) történt, és a „raktárban” 44953 órát töltöttek el a játékosok.

Joseph Staten, a Halo Infinite kreatív vezetője elmagyarázta, hogy a csapat most a nagy prioritású bugok kigyomlásásán dolgozik. Sok időt töltenek el a játékban, tesztelik a hibajavításokat, és igyekeznek, hogy a sztorimód és a multiplayer minden platformon megfelelően működjön, ám ez egy nagy, tapasztalt csapatnak is kihívásokat nyújtó feladat.

A játék fejlesztését leállították (ezért van a 343 Industries shutdown módban, a bugfixálásra törekednek), és Staten szerint ez egy repülőgép landolásának utolsó fázisához hasonlítható. A csapat képletesen szólva egy steril pilótafülkében ül, ugyanis a Halo Infinite fejlesztésének kritikus fázisában tartanak, és fontos, hogy ne legyen figyelemterelés, és hogy a küldetésükhöz fontos feladatokat teljesíthessék. Ez a sztorimód esetében azt jelenti, hogy a lehető legjobb élmény legyen már a rajt pillanatában is, de a játékmenetes demók és trailerek nem csak sok időt igényelnek, hanem a bugjavítások és más, shutdown-közeli feladatok elől veszik el a figyelmet és időt.

Staten épp 100%-osra teljesíti a sztorimódot. Minden elsődleges (kötelező) és másodlagos (opcionális) küldetést elvégez, minden gyűjthető tárgyat felszed. Többször végigvitte már a sztorit, de mindig talál valami újat. Néha kicsiny, környezet révén előadott történeteket, néha remekül megszkriptelt harcokat.

A Halo Infinite december 8-án érkezik Xbox Seriesre, PC-re és Xbox One-ra. Az Xbox Game Pass, Xbox Cloud Gaming páros sem marad ki.

Forrás: WCCFTech

 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu