Hoppá: a battle royale műfaj megteremtője nyíltan kimondta, hogy a Prologue szerinte nem lesz annyira izgalmas a következő játékának „tesztpadja”.
Brendan Greene, közismertebb nevén PlayerUnknown néhány napja jelentette be, hogy elhagyja a Kraftont, hogy egy free-to-play túlélő sandbox élményen dolgozhasson a PlayerUnknown Productions alatt. Ez lenne a Prologue, ami mindenben igyekszik masszív lenni. Mennyire is? Erről Greene a VentureBeatnek adott interjújában beszélt.
Greene szerint eléggé unalmas lesz a Prologue: tüzet gyújtunk, bedeszkázzuk az ablakokat, megvédjük magunkat a folyamatos vihartól, különben a hideg időjárás kiterít minket… de ez arról szól, hogy legyen egy összefüggő, konzisztens világ, ahol logikus pontokon csinálhatunk bizonyos dolgokat egy rendszerezett, szisztematikus játékmeneten keresztül. A Prologue a játék világának elemeinek tesztelésére jön létre.
Ki lehet próbálni egy elektromos rendszert, be lehet tenni egy jobb animációs rendszert, és amikor az Artemisre terelődik a figyelem, addigra már lesz tapasztalatuk, amiket az engine programozása során bevethetnek. Ilyen volt a battle royale-nak az ArmA, hiszen itt tudott tesztelni, kísérletezni, hogy egy végleges játékmódot összehozzon, amire azt mondhatta, hogy ez működik. Ezt akarja a Prologue-gal is megcsinálni.
Úgyhogy a Prologue a fejlesztőknek hasznos techdemó lesz, ahol a méret 32-64 négyzetkilométer lesz számunkra. Ez csak a kezdet: az Artemis bolygóméretűnek ígérkezik (itt is egy kisebb bolygó a cél). Greene szerint nem runtime segítségével generált világokból fog felépülni az Artemis, míg a Prologue igen. Így minden egyes alkalommal egy új világot kapunk a procedurális rendszerek (pl. No Man’s Sky) miatt. Reméli, hogy eléggé eltérő felszínt kapunk, hogy másnak érződjön minden egyes játszma. Valószínűleg statikus világok is lesznek, amikbe bemehetünk. Greene egy új helyet akar az embereknek az életre, mert a jelenleginek vannak még problémái.
Az Artemis tehát eléggé magasra teszi a lécet, de a megvalósulásához sok-sok időre lesz szükség…
Forrás: WCCFTech