Az EA Sports egyre szorosabbra fogja a labdarúgás világát, mivel a kiadó/fejlesztő továbbra is exkluzív partnerségekkel és technológiával bővíti a FIFA-franchise-t.
A FIFA 22 közelgő megjelenése előtt az EA bejelentette, hogy új exkluzív partnerséget kötött a Serie A-val. Ez a partnerség 14 klub kizárólagos licencét biztosítja az EA számára, ami még jobban beágyazza a FIFA-sorozatot az olasz labdarúgás szövetébe.
Az új partnerséggel együtt az EA-t a Supercoppa Italiana címszponzorának és partnerének is kinevezték. Az eseményt a következő szezontól kezdve EA Sports Supercupnak fogják nevezni.
Végül, ez a partnerség magában foglalja az új eSport versenyt, az eSerie A TIM-et is, amelyet a FIFA-n fognak játszani.
„Ez egy izgalmas új partnerség kezdete a Lega Serie A-val, amely lehetővé teszi az EA SPORTS számára, hogy tovább növelje a futball szeretetét világszerte” – mondta David Jackson, az EA SPORTS FIFA márka alelnöke. Ez az együttműködés a Lega Serie A-val még inkább kiemeli az olasz futball iránti elkötelezettségünket. Ambiciózusak vagyunk Olaszországgal kapcsolatban most és a jövőben is, és növelni fogjuk ottani jelenlétünket azzal a céllal, hogy a leghitelesebb és legpáratlanabb játékélményt nyújtsuk a labdarúgásban.”
A FIFA márka egyik legnagyobb erőssége az exkluzív licencek. Most, hogy a Serie A is a csoport részévé vált, a FIFA több mint 17 000 játékost, több mint 30 bajnokság 700 klubját és 100 valós stadiont kínál.