Eric Williams és Cory Barlog elmesélték, hogyan egyengeték Kratos útját Viking a földeken keresztül a God of War Ragnarokban.
A 2018-as God of War a meleg Földközi-tengerből a hideg északi tájakra vitte Kratost, hogy szembenézzen a skandináv mitológiából származó új istenekkel, mint Freya vagy Thor. A saga rebootjának első része után, amely nyitva hagyta a jövőbeli folytatásokat, sok rajongó feltételezte, hogy az új részek trilógiát alkotnak majd, amelynek a „Ragnarök” eseménye lesz a vége.
Ennek a második résznek a neve azonban elárulta, hogy az északi saga itt véget ér. Cory Barlog, a 2018-as játék rendezője és Eric Williams, a God of War Ragnarok jelenlegi rendezője arról beszélt, hogy miért pont ebben a második részben ér véget az északi mitológia, amikor a legtöbben azt feltételezték, hogy az ív három játékot fog kitölteni.
Cory Barlog mesélt arról, hogy mennyi időt szentelt a 2018-as játéknak és az összes történetnek, amit ehhez a történetívhez kigondolt, ugyanakkor elmondta, hogy egy olyan projekt, mint egy trilógia, azt jelenti, hogy majdnem 15 évre bezárkózik ugyanabba a történetbe, miközben azzal viccelődött, hogy valaki türelmetlen. Arra is utalt, hogy a közönség hogyan fogja fogyasztani. Barlog A Gyűrűk Ura példáját hozta fel, és azt, hogy mennyire szerette, ha a kezébe kapja a bővített változatú trilógiát, és egyszerre látja. Így aztán azt a kihívást tűzte ki maga elé, hogy ezeket a történeteket úgy koncentrálja, hogy a játékos egy teljes történetet kapjon, anélkül, hogy olyan hosszúra nyúlna.
„Azt akartuk, hogy olyan érzés legyen, mintha a könyvet pont a közepén nyitnád ki, onnan indulunk el, aztán a végére érünk, és ez azt jelenti, hogy lezárjuk a könyvet; jó érzés, amikor ezt megteszed. Ezt az érzést szeretnénk, hogy ilyen legyen a végén. ” – mesélte Eric Williams.
A God of War Ragnarok 2022 folyamán érkezik PS4-re és PS5-re; a legújabb PlayStation Showcase-en már mozgásban is láthattuk, a játék egyik főszereplő-gonoszként bemutatott Thort bemutató trailerben.