Menu

God of War Ragnarok: okosabb ellenfelek, változni fog a világ is

Atreus szerepe a God of War Ragnarok játék esetében nagyobb lesz a harcokban, így „fiú” (aki játszotta az első részt, tudja, mire gondolunk…) nem lesz lábjegyzet a csatákban.

 

Eric Williams, a God of War Ragnarok rendezője az IGN-nek adott interjújában beszélt arról, hogy a játékban a játékosnak több kifejezési lehetőséget szeretnének biztosítani Kratoson keresztül (felszerelésileg). Kratos és Atreus együtt fog harcolni, de Kratos fia azért a 2018-ban megjelent első részhez képest tapasztaltabb lett, hiszen maga a sztori is pár évvel később folytatódik. Ez alatt az idő alatt a fiú az apától több mozdulatot is elsajátított.

Ez nem jelenti azt, hogy ellenfeleink gyengülnek. Nem, emiatt több eszközzel kell rendelkezniük, hogy felvegyék velünk a versenyt, különben elég könnyen el tudnánk verni őket. Ezért lesznek olyan helyzetek, ahol a pillanat hevében is gondolkodnunk kell: esetleg Atreusszal kellene nyitni a támadást, hogy aztán Kratos vegye át onnan. Azaz kisebb stratégiára is szükségünk lesz. Az új eszközökkel így több „párbeszéd” fog történni, és ettől függően el lehet tolni őket ilyen-olyan irányba.

Williams megerősítette, hogy Midgard jelentős része hó alatt leledzik majd a játékban, a tó pedig többnyire be is fagyott a Fimbulvetr-nek köszönhetően. A kilenc világ (ez a skandináv/északi mitológiának fontos eleme!) változásokon esett át az első rész óta. Így ahol korábban jártunk, a Fimbulvetr miatt mégis új helyszín lesz, mert a (többnyire!) tél nyomot hagyott… de hozzá kell tenni, hogy nem mindenhol hóról van szó. A kataklizma középpontja Midgard, ott tényleg befagyott minden, majdhogynem állandóan. Lesznek területek, ahol a Fimbulvintr más módon hatott, de még nem tudjuk pontosan, hogy miképp.

A God of War Ragnarok valamikor 2022-ben fog megjelenni, és mivel cross-gen játék, PlayStation 5-re, illetve PlayStation 4-re is elérhető lesz. Thor is kiemelt szerepet kap benne (és nem véletlenül pocakos a figura, akit amúgy Ryan Hurst szólaltat meg; a karakterről nemrég részletesebben írtunk), és a játék egyetlen kameraállással operál majd az előző rész stílusát követve, azaz nem lesznek abrupt kameraállásbeli vágások.

Forrás: PSL, PSU

Spread the love

https://smallseotools.com/

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu