Menu

Jó állapotban van a Skull & Bones fejlesztése; komoly szivárgás történt?

Annyira sok dolog jutott ki a Ubisoft Singapore-nál hosszú ideje készülő Skull & Bones kalózjátékról, hogy ez már érdekes kérdéseket vet fel (például azt, hogy ez hogyan történhetett meg).

 

Nem rendelkezik tiszta irányzékkal a játék; 120 millió dollárnyi (36 milliárd forintnyi) költség ment el eddig rá… ilyesmiről hallottunk és írtunk már a játékkal kapcsolatban, de a stúdióról magáról is esett már szó. Most viszont Tom Henderson (aki az utóbbi időben megbízható szivárogtatónak bizonyult) a Twitteren egy hosszabb threadben beszélt a játékról, de a képekre a Ubisoft már ráugrott, ugyanis van köztük olyan Henderson tweetjei között, ami szerzői jogi követelés áldozatává vált…

Öt hajókategória van (kicsi, közepes, nagy…), és három különböző kategória alá lehet sorolni őket. Cargo: értelemszerűen teherszállításra; Combat: harcra kihegyezett; Exploration: felfedezésre tervezett. A hajók megnyitása tervrajzhoz kötött (ezeket a „telephelyeken” vehetjük meg, ahol az emberek megvetették a lábaikat). Ez nem lesz önmagában elegendő: erőforrásokra is szükségünk lesz (fa, fém, rost…) a felépítésükhöz. A nagyobb ebben az esetben nem jelent automatikusan jobbat, ugyanis a kisebb hajók mozgékonyabbak lesznek, továbbá eljuthatnak olyan helyekre is, ahová a nagyobbak nem férnek be. Egy kisebb hajó közel maradhat a parthoz, és ezzel lehagyhatja a termetesebb vetélytársát, vagy akár egy folyón is fel tud menni. Erre a kolléga nem lesz képes, ugyanis a sekély vizeken elakadna, az pedig nem megfelelő helyzet ugyebár.

Minden hajónak előre meghatározott számú ágyúi vannak, de a hajóhoz lehet adni további fegyvereket és ágyúkat. Az ágyúk mellett lángszórásra, tarackokra és ballistákra (nyíl/kővetésre használható fegyverekre) is támaszkodhatunk. A lőszerek típusa is eltérhet, így láncolt ágyúgolyókat is nekiküldhetünk a másik hajónak. A vízi közlekedésre használt járművünket bármikor tuningolhatjuk, de ehhez pénz kell. Páncél, öntöde, tárolásra használt ládák… és persze a testreszabhatóság sem marad ki (vitorla, kormány…).

Nyílt világú lesz a játék (ez nem meglepő…), és az Indiai-óceánon játszódik egy kitalált szigeten, amit Madagaszkár ihletett. Az Azania-part Mozambikból a játékba jutott. Egy kis senkiként kezdünk, aki először egy tutajt, majd egy halászcsónakot épít (ezzel már a nyílt tengert is felfedezhetjük). Küldetések teljesítésével a kalózreputációnkat növelhetjük, és az erőforrások gyűjtésével az első kalózhajónkra is összekuporgathatunk. A játékos fejlődését jelenleg az összegyűjtött pénzhez kötik. Ezt a munkák elvégzésével, a többi hajó lerohanásával, a letelepülők kirablásával, az erődítmények megtámadásával, illetve a teherszállítással szerezhetjük meg. Minél több pénzt szedünk össze kalózként, annál erősebbek leszünk.

A hajó szemszöge hasonlít a 2018-as játékmenetéhez, de kisebb váltások történtek. A parton külső nézetessé vált a kamera, és csak a rejtekhelyeinkre és a biztonságos helyre mehetünk el gyalog. Nincsen harc, parkour, vagy bármi ilyesmi kapitányként két lábon állva: csak az NPC-kkel futhatunk össze így. Henderson szerint a játék még messze nincsen közel ahhoz, hogy kész legyen, de elég jó helyen tart már sok harccal. A térkép közepe egy nagy, nyílt tenger, ami sok időt igénybe vehet, hogy átkeljünk rajta. Erről még nem tudja, hogy mennyi ideig is tart ez az út.

És nagyjából ennyi. Ez mind nem hivatalos. A Skull & Bones a tervek szerint a Ubisoft 2023-as üzleti évében (2022 áprilisa és 2023 márciusa között) fog megjelenni PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re. Ne kerteljünk: gyanús, hogy a PS4/X1 páros helyét a PlayStation 5 és az Xbox Series veszi át.

Forrás: WCCFTech

Spread the love

https://smallseotools.com/

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu