Katasztrófális rajtot vett a Diablo II: Resurrected is!

Ez elképesztő: a Warcraft III: Reforged után újabb Blizzard-játékfelújítás: a Diablo II: Resurrected rajtáról is elmondhatjuk, hogy ezt a „hóviharosok” megint elszúrták.

 

A Blizzard a hivatalos fórumon közölte, hogy több játékos tapasztalta, ahogy az offline karakterek vagy elvesztek (!?), vagy az addigi eredményeik hiányoznak (!!!), és elvileg megtalálták a hiba forrását. Emiatt egy gyors patchet ki fognak adni PC-re és konzolokra (ez meg is történt). A csapat azt is vizsgálja, hogy a karakterektől való elzárás miért történik meg, és dolgoznak azon, hogy újra elérhetőek legyenek a játékosoknak. Erre pár órányi időt kértek.

Akik pedig nem képesek lobbikat csinálni vagy azokhoz csatlakozni, ott pedig a Blizzard vizsgálja, hogy mi akadályozza meg őket ebben, és itt is aktívan dolgoznak a megoldás fellelésén. A csapat a játékosok idejét is felméri szerte a világon, és átnézik, hogy milyen hibajelentéseket kapnak (amikor is a felújított Diablo II győzelmi dal módjára elszáll). Az AVX-hiba megakadályozza a Diablo II: Resurrected elindítását, és majd közlik, ha vannak fejlemények. Magyarul: ez a játék sem úszta meg a már-már elképesztő szintő hibákat. Főleg az eltűnő karakterek esetében kell feltennünk a kérdést, hogy ezt a tesztelések során hogy a fenébe nem tapasztalták? Elvégre a belsős/külsős (kiszervezett) tesztelési folyamatok pont ERRE lettek kitalálva!

Egy másik posztban pedig azt írták, hogy vizsgálják az offline karakterek körüli eltűnéseket, hiányokat. Azonosították a hibát, és ki is javítják. Addig is azt tanácsolták, hogy ne használjuk az offline és az online karakterek között ugyanazt a nevet, ugyanis a bug ehhez kapcsolódik. Itt is ismét a tesztelés minőségére kérdeznénk rá…

A Blizzard azóta ki is adott egy patchet a Diablo II: Resurrectedhez (9.24-es verziószám), de még nem látni az alagút végét a hatékonyság felől vizsgálva. Állítólag ez kijavította a neves hibát az offline/online karakterek között, az eltérő régióból való játék után már lehet egy új lobbit csinálni helyileg, és volt egy olyan hiba is, ami vagy akadásra késztette a jeleneteket, vagy le is állt az egész. PC-n volt egy bug, ami miatt a játék már az indításakor kiakadt, ha kontrollert használtunk, vagy egy hanghiba miatt ugyanez bekövetkezhetett.

Pedig pont ez a játék lehetett volna az, ami jobb fényt derítene a Blizzardra…

Forrás: WCCFTech

 

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here sincs 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu