A Ubisoft megint megpróbálkozik egy free-to-play battle royale Ghost Recon Frontline játékkal. Kérdés, hogy vajon most képes lesz-e a francia kiadó valami emlékezetesre…?
Emlékszünk a tavaly augusztusban elstartolt Hyper Scape-re? Nem? Nem lepődünk meg. Az is egy battle royale a Ubisofttól. De a franciák nem adják fel: most a Ghost Recon franchise-ból csinálnak egy battle royale-t, ami nem éppen a sorozat kedvelőinek pozitív reakciókat kapott. Ne felejtsük: elvégre a Ghost Recon egy taktikai lövöldözős játékként kezdte…
Hogyan védi a mundér becsületét a Ubisoft? A cég brandigazgatója, Stefan Marinescu a Gamesradarnak azt mondta, hogy meg kell érteni, hogy miképp különbözik a Ghost Recon Frontline más battle royale-játékokból. Ez egy műfaj, és nincsenek messze tőle, de mégis sokféleképpen eltér attól. Bár egy free-to-play játékról van szó, egy taktikai, akciózó PvP lövöldözős játékként határozta meg Marinescu a játékot, ami szerinte a Ubisoft saját elképzelése a műfajban, amit a Ghost Recon univerzumában valósítanak meg. (Ő is elfelejtette a Hyper Scape-et?)
Szerinte mindig is valami eltérőt akartak megvalósítani, és nem akartak ugyanazzal a piacra lépni, mint mások. (Ehelyett a saját formulájukat ismételgetik naphosszat… lásd Far Cry 6?) Marinescu korábban a Counter-Strike-ban nem volt rossz játékos, és félprofiként egy csapat tagja volt. Ott pedig a többiek más lövöldözős játékokkal is töltötték az idejüket. Ebből adódóan megvan a tapasztalat, amiből kiindulva a Ghost Recon Frontline a személyes koncepciójuk lett a műfajban. Szerintük ez egy hiteles, masszív, katonai lövöldözős játék lesz, amiben lesz egy másodlagos játékmód is (a Controlban hagyományosabb megközelítésben két, kilenc főből álló csapat mérkőzhet meg).
Hozzátette, hogy sok kozmetikus tárgy lesz, és mindegyik a mai valóságba gyökerezett állapotban jut el hozzánk. Nem egy fantasy játékot csinálnak, hanem egy hiteles, katonai termékkel készülnek, és ezért maradnak szorosan a Ghost Recon franchise-hoz. A rajongóknak fontos tudniuk arról, hogy a fegyverek, a skinek mind valósak, és itt nem a jövőre vagy a közeljövőre gondolnak (lásd Ghost Recon Future Soldier…), hanem a jelenre. A battle passban (mert természetesen lesz ilyen is) sok kozmetikus cucc lesz. Marinescu kiemelte, hogy nem lesz egy pay-to-win játék, így a Battle Pass tárgyai kizárólag kozmetikusak lesznek…
A Ghost Recon Frontline első zárt tesztje Európában zajlik PC-n október 14-étől 21-éig. A teljes megjelenés később lesz cross-play támogatással, és az már mindenhol ott lesz (PlayStation 5, Xbox Series, PC, PlayStation 4, Xbox One, Google Stadia, Amazon Luna… csak a Nintendo Switch maradt ki a mobilok mellett).
Forrás: WCCFTech