A Playground Games szerint az új Forza cím: A Forza Horizon 5 sokkal több, mint egy egyszerű autós játék.
A Forza Horizon 5 játékmenetét bemutató trailerek és videók megtekintése után a játék azt a benyomást kelti, hogy leginkább a franchise veteránjainak szól. Mike Brown, a cím kreatív igazgatója azonban egy friss interjúban egészen más véleményt osztott meg.
„Mit mondana azoknak az új játékosoknak, akik ki akarják próbálni a címet, de attól tartanak, hogy túl bonyolult lesz számukra?” kérdezte a spanyol 3djuegos portál Brownt, aki azt válaszolta, hogy sokféle hozzáférhetőséget fogunk látni a címben.
„Szerintem azok az emberek, akik alapvetően nem akarnak játszani a Forza Horizon 5-tel, azok nem ennek a műfajnak a játékosai, és tartanak tőle” – mondta Brown. „Ha a játék csak a versenyzésről szól, úgy érzik, hogy valószínűleg nem fogják élvezni.”.
Brown azzal folytatta, hogy amint ezek az emberek belekóstolnak a játékba, rájönnek, hogy a Forza nem csak egy ilyen cím, hanem inkább egy kalandjáték, ahol egy járművet irányítunk. „Az egyik filozófiánk az egész sorozattal kapcsolatban az, hogy a játékosokból motorsport-rajongókat, a motorsport-rajongókból pedig játékosokat csináljunk.”.
Ennek a filozófiának megfelelően Brown megemlítette, hogy egy autóversenyzős-rajongó elkezdhet játszani a Forzával, és végül a sorozat szenvedélyes rajongójává válhat, és közben csatlakozhat az Xbox-családhoz. A másik gamerkategóriára Brown megismételte a hozzáférhetőséget az új címben, amely szerinte olyan sorozatok kedvelői számára is megfelelő lehet, mint az Assassin’s Creed vagy a Grand Theft Auto.
Ugyanebben az interjúban Brown a játék térképének néhány részletéről is nyilatkozott, megemlítve nekünk, hogy mennyire szükségesek voltak bizonyos változtatások, amelyek célja a végső verzió általános dizájnjának javítása volt.
Forrás: Forrás: 3djuegos