Képeken a Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition… Switch-en

Ez kezd eléggé gyanús, sőt, mondhatni felfoghatatlan marketinges lépésnek tűnni, hogy a Grand Theft Auto: The Trilogy-ból jelenleg leggyengébb hardverre tervezett változatból mutatnak csak képeket, nem pedig az erősebb masinákra szánt (PlayStation 5, Xbox Series…) kiadásból!

 

A Rockstar Games a weboldalán mutatta meg, hogy milyen látványvilággal rendelkezik a Nintendo hybrid platformján (ahol 25 GB lesz a trilógia) a Grand Theft Auto III, a Grand Theft Auto: Vice City, illetve a Grand Theft Auto: San Andreas, mind átültetve az Unreal Engine 4-re. Nem biztos, hogy meggyőző a vizualitás, sőt, talán éppen EMIATT lehet az, hogy a Take-Two és a Rockstar ennyire nem hajlandó megmutatni a játékot? Eléggé szomorú, hogy ide fajult a helyzet. Felbontás? 720p handheld módban, 1080p dokkolva.

Néhány napja, amikor a PC-n meg nem valósuló preloadról írtunk, már összefoglaltuk, hogy a Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition miképp módosít az eredeti három játékhoz képest: „A játékosok élményét a Rockstar igyekszett módosítani, hogy szerintük az eredetiekhez képest könnyebben játszható legyen a trilógia. A Grand Theft Auto V-ből átemelt kontrolleres gombkiosztást átemelték, javult a lövöldözés és a célzás, és ez főleg a San Andreasben lesz érzékelhető (hiszen ott sokszor kell vezetés közben célozni). A fegyver- és rádióváasztó kerekek mellett a mini-térképek is javulnak, mert meg lehet adni célpontokat, hogy könnyen el tudjunk jutni az általunk kitűzött helyszínre. Az elbukott küldetéseket azonnal újra lehet próbálni, és a Rockstar Games Social Club-tagoknak achievementek is lesznek.

A grafika is módosul az eredetihez képest (de hogy jobb lett-e, azon már lehetne vitatkozni, hozzátennénk, hogy a Rockstar mintha nulla játékmenetet mutatott volna eddig, ami mindent elmond). A fegyverektől a karakterekig minden nagyobb felbontású textúrát kap, ahogy a járművektől az utakon át minden hasonlóan részletesebb lesz. A megvilágítási rendszer újra lett építve, így az árnyékok és a tükröződések is szebbek. A víz és az időjárás hatásai is fejlődtek, a fák és bozótok is részletesebbek, nagyobb lett a látótávolság is. PlayStation 5-ön és Xbox Series X-en 4K felbontás mellett akár (igen, AKÁR, marketing: ez kisebb is lehet) 60 FPS-el futhat. PC-n az Nvidia DLSS (deep learning super sampling, gépi tanulású felskálázás) támogatott, míg a Nintendo Switch-en az érintőképernyős kamerazoomolás/mozgatás és menüválasztás mellett a giroszkópos célzás is megoldott.”

A Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition november 11-én rajtol el PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re (Rockstar Games Launcher-exkluzívként), PlayStation 4-re, Xbox One-ra és Nintendo Switch-re. Ár? 60 dollár, euróból átkonvertálva ez közel 23 ezer forint.

Forrás: VG247

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu