A Crystal Dynamics nagyobb szabadságot és rugalmasságot akart a Marvel’s Avengers Pókemberével kapcsolatban, és ez további munkát igényelt.
A Crystal Dynamics, a Marvel’s Avengers fejlesztői szerint komoly kihívást jelentett Pókember karakterének és képességeinek integrálása a játékba. Nemrég interjú készült a csapat több tagjával: alig néhány nappal a szuperhős debütálása előtt arról kérdezték a stúdiót, hogy mi volt az ihletforrás a híres szuperhős ezen verziójához, valamint hogy milyen nehézségekbe ütköztek a fejlesztés során, hogy eljussanak a végeredményhez.
„A mi Pókemberünket a képregények ihlették, nem az Insomniac játékában szereplő Pókemberen alapul” – mondta Scott Walters, a stúdió vezető dizájnere. „Inkább a karakter gyökerét használtuk, és onnan vettük ki, amire szükségünk volt a történetének, mozdulatainak és képességeinek megalkotásához.”
A Crystal Dynamics azonban nem csak ezt nézte meg, hogy megalkossa saját pókhősét, hiszen Walters azt is megemlítette, hogy a csapat más médiumokból, például rajzfilmekből, filmekből és videójátékokból merített, sőt, még az első PlayStationre megjelent címekből is szemezgetett, hogy a karakter lehető legjobb változatát prezentálhassák a Marvel’s Avengersben.
„A célunk egy szuperhős megalkotásakor az, hogy kihangsúlyozzuk, mi az, ami őt azonosítja, ami különlegessé teszi, amikor a képernyőn látjuk” – folytatta Walters. „Pókember esetében a legfontosabb dolog számunkra az volt, hogy nagyon egyértelművé tegyük a képességeit, például a hálóval való lengést és a falmászást.”
Ha már a lengésnél tartunk, a hős mozgása jelentette a legtöbb nehézséget a fejlesztés során. A harc nem bizonyult akkora kihívásnak, mint amilyennek a stúdió gondolta, de az, hogy Pókember mozgását teljesen egyedivé kellett tenni, még keményebb munkát igényelt a csapattól. „Valami hasonlót csináltunk Kamalával és a kinyújtható karjaival, de az nem képviselte a szabadságnak és rugalmasságnak azt az érzését, amit Pókemberrel akartunk elérni” – zárta Walters.
Pókember november 30-án érkezik a Marvel’s Avengersben, PlayStation-exkluzív karakterként.
Forrás: 3DJuegos