A művész célja a még bőven fejlesztés alatt álló projekttel, hogy a GTA: The Trilogy leggyakrabban előforduló textúráit lecserélje.
A GTA: The Trilogy – The Definitive Edition sajnos nem az a comeback volt, amire a rajongók számítottak: nem igazán méltó az általa képviselt legendához. A három ikonikus játék gyűjteménye meglehetősen ellentmondásos értékeléseket kapott néhány kirívó hiba miatt, amelyeket a stúdió a jelek szerint lassan, de biztosan javít a tartalmi frissítésekkel.
Még a fejlesztők előtt megérkeztek azonban a modderek, hogy kijavítsanak néhány ilyen hibát, de ahogy az már hagyomány a közösségben, a modkészítők nem elégszenek meg a problémák kijavításával. A VGC megosztotta nigeez munkáját, aki egy modcsomagot állított össze a GTA Collectionhöz GTA SA Project Texture Overhaul címmel.
A készlet, amit ez a modder készített, összesen 85 teljesen új textúrából áll, amelyek a játékokban leggyakrabban használt felületeket helyettesítik. Ezek között vannak új textúrák a főutakhoz, 4K felbontású aszfalttextúrákkal, San Fierro és Los Santos környezetében is megváltoztathatjuk a csempék, a kosz, a szikla vagy a sár megjelenését.
A mod leírásában, amelyet a Nexus Mods oldalán találunk, a modder bevallotta: nem az a szándéka, hogy a játék összes textúráját megváltoztassa, hanem az, hogy azokat javítsa, amelyek játék közben felhívhatják a figyelmünket. Arra is figyelmeztet, hogy ez egy fejlesztés alatt álló projekt, ezért előfordulhat, hogy problémákkal találkozunk. A modban található textúrák 90%-a 4K-s, bár ez a jövőben változni fog, hogy csökkentsék a mod méretét. A képeket elnézve annyi bizonyos, hogy az új változat lényegesen látványosabb, mint amit a Rockstarnak sikerült elérnie a GTA: The Trilogy remaster kiadása esetében.
Forrás: VGC