A Call of Duty: Vanguard iránt kevesebb az érdeklődés mint a korábbi játékok felé, és több száz játékos magyarázza el hogy miért

A GamesIndustry által végzett felmérésből kiderül, hogy a Vanguard debütálása gyenge a többi megjelenéshez képest

 

 

Hogy a Call of Duty: Vanguard nem volt olyan erős, mint más években, az tény. A Sledgehammer Games Call of Duty: Vanguardja nem örvend olyan sikernek, mint a korábbi kiadások, eladásai visszaestek, és sokkal kisebb hatást hagyott maga után, mint amilyet az Activision franchise-nak az éves megjelenései általában szoktak.

Mi az oka ennek a népszerűségcsökkenésnek? A GamesIndustry által végzett felmérés fényt derít a kérdésre. Az EGX-szel és a PAX-szel együttműködve több száz rendszeres Call of Duty játékost kérdeztek meg, hogy játszanak-e még a franchise-szal, és ha nem, akkor miért nem érdekli őket már.

Az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban élő felhasználóktól gyűjtött adatokból igen különös eredmények születtek. A 671 megkérdezettből 284-en erősítették meg, hogy az elmúlt öt évben vásároltak CAll of Duty játékot, és közülük mindössze 21%, azaz összesen 59-en vásárolták meg a  Vanguardot.

A megkérdezettek közel 80%-a tehát nem vásárolta meg a Sledgehammer játékát, és a megadott okok közül a legmegosztóbb indok az volt, hogy 55%-uk azt mondta, hogy más játékkal játszik. A második leglényegesebb ok 34%-uk szerint túl sok Call of Duty címmel játszott, míg a harmadik (24%) a második világháborús témájú címek iránti érdektelenségre utal.

A többi megadott válasz természetesen nem kevésbé érdekes. 20% szerint a kritikák elriasztották őket, 14% azt mondja, hogy szívesen játszik a Call of Duty: Warzone-zal, 11% pedig inkább megvárja a még megjelenés előtt álló más játékokat. Egyértelmű tehát, hogy sem a cím megközelítése, sem a média véleménye, sem a promóció nem győzte meg őket.

Végül a fennmaradó 17% egyéb kisebb okokat is felhozott. Valójában talán ezek a legkülönösebbek mind közül, hiszen ezek az Activision Blizzarddal való vitára mutatnak rá, ami várható volt, de alatta ott van az ár, a közösség elutasítása, a gyenge egyjátékos mód vagy éppen a letöltés nagy mérete.

Ne feledjük, hogy mindezek ellenére a Vanguard masszív élményt nyújt, amely nem ütközik a franchise korábbi évek kínálatával, de ez úgy tűnik, nem elég egy olyan közönségnek, amelynek egyre több és többféle ajánlat van az asztalán. A mostani problémák kisebbek, és a stúdió foglalkozik velük, de az Activision erőfeszítései most a Calderára, az idén decemberben érkező új Warzone térképre koncentrálnak.

Forrás: tycsports

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu