Lehetséges, hogy a Ubisoft Splinter Cell remake-kel fog kísérletezni, hogy mekkora kereslet van az inkább lineáris stílusú játékokra…?
Jóformán évek óta hallottuk már, hogy a Ubisoft nem feledkezett meg Sam Fisherről, és hogy valamilyen formában vissza fog térni a Splinter Cell franchise, aminek legújabb része lassan egy évtizede már, hogy megjelent. A bejelentésről itt írtunk már, így egy kicsit érdemes inkább a sorok között olvasni, mert bizony bár szűkszavú volt a Ubisoft, van, ahol többet is megtudhatunk a jó öreg Sam visszatéréséről, ami a Snowdrop engine-en történik majd.
A Ubisoft weboldalán Matt West, a játék producere azt írta, hogy számára egy remake azt jelenti, hogy megcsinálná, amit egy remasterben tenne, csak ezt egy lépéssel tovább vinné. Az eredeti Splinter Cellben sok dolog kiemelkedő és forradalmi volt, amikor 19 éve megjelent. Azóta viszont kifinomultabb lett a játékosok ízlése, ezért pedig remake-et kell csinálnia a Ubisoft Torontonak, mintsem egy remastert.
West szerint a fejlesztésnek még eléggé korai szakaszában tartanak (hiszen a Ubisoft Toronto volt a Far Cry 6, a Watch Dogs: Legion, a Starlink: Battle for Atlas, illetve a jelenleg utolsó Splinter Cell, a Splinter Cell: Blacklist mögött; a FC6 ősszel jelent meg), de azt már elhatározták, hogy a korai Splinter Cellek lelkülete érintetlen marad, mert ez adta meg a személyiségüket. Nulláról építik fel, de vizualitásában javulni fog, továbbá néhány dizájnbeli elem a játékosok kényelmét és elvárásait szolgálja majd.
A Splinter Cell remake lineáris lesz, hasonlóan az eredeti játékokhoz, így az Assassin’s Creed, Far Cry, Watch Dogs hármassal szemben ez nem lesz nyílt világú játék. West végül feltett egy kérdést, hogy miként tudnak biztosra menni, hogy az új rajongók is fel tudják kapni a kontrollert, majd elmerülhetnek a játékban, aminek köszönhetően rögtön beleszerethetnek a játékba és annak világába?
A válasz talán az, hogy ne mindig az új játékosoknak kedvezzenek, hanem esetleg térjenek vissza a gyökerekhez…
Forrás: WCCFTech