Chad Stahelski azt mondja, hogy nem sieti el a Ghost Of Tsushima adaptációját
Történelmileg kevés film adaptálta sikeresen a nagyvászonra az eredetileg videojátékok élvezetére tervezett történeteket, vagy azért, mert túl sok licencet vettek át az eredeti anyagból, vagy más okokból. Ennek az elképzelésnek a leküzdése az első számú célja a Ghost of Tsushima rendezőjének, a John Wick rendezőtársának, Chad Stahelskinek, aki elmondása szerint időt szán arra, hogy olyan produktumot nyújtson, amely megfelel a hype-nak.
„Egyszerűen csak jól akarjuk megcsinálni” – idézte Stahelskit az IGN. „Tudod, hogy a videojáték-adaptációk milyenek tudnak lenni. Szóval nem sietjük el, és jól csináljuk. Nagyon szorosan együttműködünk a játékfejlesztőkkel [Sucker Punch Productions és PlayStation], hogy biztosak legyünk benne, hogy ragaszkodunk ahhoz, ami jó,” tette hozzá. Nyilvánvaló, hogy még sok munka áll előttük, hiszen a forgatókönyv megírása még folyamatban van, de Stahelski szerint a rajongók elégedettek lesznek.
A rendező nem kívánt nyilatkozni arról sem, hogy Daisuke Tsuji, a PS4-es és PS5-ös videojátékban Jin Sakai szinkronszínésze, a filmadaptáció szereplőgárdájában is szerepel-e majd: „Majd meglátjuk. Még nem jutottunk ilyen messzire.”
A Ghost of Tsushima-filmet az év elején erősítették meg a Sony Pictures azon terveinek részeként, hogy a PlayStation IP-ket filmben és tévében is hasznosítani kívánja. A Tom Holland főszereplésével készült Uncharted február 18-án kerül a mozikba, a The Last of Us sorozatot pedig még az év folyamán követi az HBO Max. Chad Stahelsk bevallottan videojáték-rajongó, és rengeteg tapasztalattal rendelkezik az akciófilmek terén, többek között a John Wick-saga rendezőjeként, valamint a 300 és a Nindzsagyilkos harci jeleneteinek koreográfusaként, hogy csak két projektet említsünk. A játékról szóló tesztünket itt olvashatod.
Forrás: geeky