Elden Ring: hogyan vette rá a FromSoftware George R.R. Martint? Az író elárulta!

A Trónok harca mögött álló író kifejtette, hogy a japán stúdió hogyan húzta be őt az Elden Ring háttértörténetének kialakításába.

 

George R.R. Martin a blogján írt arról, hogy hosszú idő után hihetetlen módon, de első videojátékán dolgozik. Az író beismerte, hogy ez a szórakoztató műfaj számára nem preferált, de amikor Miyazaki Hidetaka, a FromSoftware vezetője felkereste őt egy ajánlattal, az túl izgalmas volt neki, hogy nemet mondjon rá. (Úgyhogy nem csak a maffiában van ilyen visszautasíthatatlan ajánlat!)

Miyazaki és a FromSoftware csapata egetrengető dolgot művel az állakat leejtő művészetével, írja Martin. Ők kimondták, hogy mit akarnak: egy kis világépítést vártak el az írótól, hogy egy mély, sötét, rezonáló világ szolgáljon az általuk tervezett játék alapjaiként. És Martin bevallotta, hogy ő szeret világalkotó szerepben lenni, és emellett a kitalált történelem írását sem utasítja el.

Martin nem tartja magát játékosnak, de néhány klasszikus játékot ő sem vet meg: a Railroad Tycoon, a Master of Orion, illetve a Romance of the Three Kingdoms neki is jó emlékeket szült (és ezek valóban régebbi franchise-ok, nem épp újabb IP-kről van szó). Hozzátette, hogy az Elden Ringen végzett munkája már több éve elkészült, ezzel pedig megerősítette, hogy a játék számára tényleg a világépítés volt a kiinduló pont, és ebből következett csak a fejlesztés. Leírta még azt is, hogy az Elden Ring szövegeihez, párbeszédéhez semmi köze nem volt, de Martin elképesztőnek tartja a játék kinézetét, úgyhogy elégedett a projekttel…

Úgyhogy a japán stúdió elérte, hogy az író ki tudja engedni a gondolatait, amiből a FromSoftware is profitálhatott, emiatt pedig tényleg egy win-win szituációnak nevezhetnénk a Martin és a japánok közötti együttműködést. Ennek eredményére még egy kicsit várnunk kell, ugyanis az Elden Ring február 25-én fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

Forrás: VG247

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu