Az It Takes Two alkotója az NFT ellen van a játékokban: „Inkább kapnék egy lövést a térdembe”

Bár Josef Fares következő projektjéről nem tudunk semmit, de legalább azt tudjuk, hogy nem lesz benne NFT

 

 

 

A Hazelight Studios alapítója és az It Takes Two alkotója, Josef Fares megosztotta véleményét a hírhedt NFT-k videojátékokba való beépítéséről. Fares, aki arról ismert, hogy egyenesen a lényegre tér, megemlítette, hogy inkább „térden lövik”, minthogy NFT-ket szerepeltessen a jövőbeli projektjeiben.

Fares egy nemrégiben készült interjú során beszélt erről a témáról. Megemlítette, hogy a többi cég véleményével ellentétben ő úgy véli, hogy a videojátékok elsősorban művészeti forma, és csak másodsorban üzlet.

„Bármilyen döntést is hozol egy játékban, ahol a dizájnt úgy kell beállítani, hogy a játékos fizessen, vagy olyasmit tegyen, ami miatt azt akarod, hogy pénzt fizessen, az rossz, ha engem kérdezel” – magyarázta Fares. „Ha megkérdeznél egy nagy céget vezető vezérigazgatót, azt mondaná, hogy hülye vagyok, mert a cégek a pénzkeresésről szólnak. De én akkor is azt mondanám, hogy nem. Számomra a játék művészet.”

Fares tovább beszélt a játékról mint szolgáltatásról alkotott véleményéről. Szerinte ezek a címek visszatérő problémát jelentenek az iparágban, mivel kialakul a hiányos játékok kiadásának szokása. „Mi soha nem fogunk ilyet csinálni” – mondta. „Már most is van olyan problémánk, hogy az emberek még az egyjátékos élményeket sem fejezik be, akkor miért az újrajátszhatóságra koncentrálnánk?„.

E gondolkodásmód szerint az It Takes Two idén nagy meglepetésként jelent meg, és eladási sikert aratott. A cím a The Game Awards 2021-en is masszívan szerepelt, az év legjobb játékának járó díjat is elnyerte.

Forrás: Levelup

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu