Az 1047 Games vezérigazgatója szerint a Splitgate olyan játékosokkal is megismerteti a lövöldözős ötletet, akik nem játszottak még Halóval vagy Quake-kel.
A lövöldözős műfaj számos játéka inspirálta a Splitgate: Arena Warfare-t, ezt maguk a fejlesztők sem tagadják. Egy olyan címet, amelynek a Halo és a Portal fúziójával több mint 10 millió játékost sikerült meggyőznie a nyílt béta során. Master Chief azonban olyan nagy hatással van az iparágra, ami a program játékosforgalmában is megmutatkozik.
„Úgy gondolom, hosszú távon a Halo Infinite és a Splitgate segíthetik egymást” – Ian Proulx
Ahogy az 1047 Games vezérigazgatója a The Loadoutban megerősíti, a Halo Infinite kampányának elindulása után a PlayStation játékosainak száma megnőtt: „Nagyon örülök, hogy [a Halo Infinite] megjelent. Őszintén hiszem, hogy hosszú távon a Halo Infinite és a Splitgate segíthetik egymást” – magyarázza Ian Proulx, a fejlesztő vezérigazgatója. „Szerintem mostanában nagy a zaj és sok a battle royale, [ez a két játék] pedig behozza az embereket az aréna shooter műfajba.”
Elvégre a Splitgate mindazokból a lövöldözős játékokból született, amelyeken játékosként nőttünk fel: „Tudod, sok olyan gyerek van, aki még sosem játszott Halóval, igaz? Rengeteg gyerek van, aki még sosem játszott Quake-kel vagy Unreal Tournamenttel. Soha nem játszottak még ilyen címmel. És az, hogy megismertetjük velük ezt a műfajt, szerintem pozitívan hat az egész műfajra.”
Ami a játékot illeti, az 1047 Gamesnek nagy tervei vannak a lövöldözős őrülettel, hiszen készül egy optimalizáltabb változat Xbox Series és PS5-re, valamint Nintendo Switch-re és mobilra is el akarják hozni a játékot.
Forrás: The Loadout