A Mass Effect-trilógia eredeti befejezése nagyobb hype-ot generált, mint az első kapcsolatfelvételi háború. A hír SPOILEREKET tartalmaz.
Azok, akik játszottak az eredeti Mass Effect-trilógiával, valószínűleg emlékeznek a harmadik rész befejezése körüli vitákra, ahol a döntések jelentéktelensége a történet epikus befejezésében kissé visszatetszést keltett a játékosok körében, akik egy olyan űreposzban éltek, ahol a történet a döntéseik alapján bontakozott ki.
Mielőtt szinte teljesen kibeleznénk a befejezést, mondjuk csak annyit, hogy aminek meghatározó döntésnek kellett volna lennie, az leegyszerűsítő és nem kielégítő módon lett megoldva, ahol a játékos úgy érezte, hogy a három kalandon keresztül megtett útja nem határozta meg a végső döntést. Sajnos ez a helyzet annyira feldühítette a játékosokat, hogy egyesek még azzal is fenyegetőztek, hogy megölik a fejlesztőket, és kénytelenek voltak az idővel szemben dolgozni, hogy kibővítsék a lezárást egy epilógussal, amely világosabb és összefüggéseiben jobban értelmezhető lezárást ad a játékosoknak.
Bár az epilógus javított a helyzeten, sok rajongót nem elégített ki, akik – mint ebben az esetben is – egy olyan modot fejlesztettek, amely véglegesen megoldotta az összes problémát, amit a trilógia befejezésében még mindig felfedeztek. Ha még mindig itt vagy, és nem fejezted be a Mass Effect 3-at, itt az ideje, hogy elfuss a hegyekbe, mert SPOILEREK következnek.
Ez az új mod, amelyről a PC Gamer számolt be, valójában a Mass Effect Legendary Editionhöz készült adaptációja a régi „happy end” modnak, amely már a Mass Effect 3-ban is létezett. A mod eltávolítja a katalizátort, megőrzi a Citadellát a tömegrelékkel együtt, valamint életben tartja Shepardot és a románcát, ha van neki. A készítő azt is megosztotta, hogy azon dolgozik, hogy a Citadel epilógus modot beépítse a Mass Effect Legendary Editionbe, ezzel tetőzve a búcsút, amiről azt mondta, hogy az év végére elkészül. A Mass Effect-trilógia remasterelésének sikerét Gary McKay, a BioWare vezérigazgatója ünnepelte, aki biztosította, hogy a stúdió arra koncentrál, hogy visszanyerje a rajongók bizalmát.
Forrás: somosxbox