Tényleg száz és száz óra kell a Dying Light 2: Stay Human 100%-os teljesítéséhez?

A Techland vagy túlzásba vitte egy kijelentéssel, vagy arra gondol, hogy minden lehetséges mellékküldetést, erőforrást, tárgyat meg kell találnunk, hogy 100%-osan teljesítsük a stúdió következő Dying Light 2: Stay Human játékát?

 

A lengyel cég a Twitteren azt írta, hogy a Dying Light 2: Stay Human „kimaxolásához” legalább (!) 500 órányi játékmenetre lesz szükség. A Techland hozzátette, hogy ez majdnem annyi idő mint Varsótól Madridig elgyalogolni. A legtöbb játékos, aki csak a történetre és a mellékküldetésekre hajt, ennél értelemszerűen gyorsabban pontot tehet a zombiparkour-ügy végére, de így is szolid élményben részesülnek a játékosok. Ez talán olyannyira meredek, hajmeresztő kijelentés, amit régebben a Fable-vel kapcsolatban tett Peter Molyneux (aki maga is beszállt az NFT-őrületbe, erről régebben írtunk már).

Fogalmunk sincs, hogy pontosan mire is gondolt a Techland. Lehet, hogy sok tárgyat kell gyűjteni, hogy minden meglegyen? Vagy van annyira elvetemült a stúdió (ami amúgy saját maga fogja kiadni a játékot!), hogy egy achievement vagy trófea (platformtól függően) jár nekünk, ha konkrétan félezer órányi időt öltünk a Dying Light második részébe? Bele sem merünk gondolni, hogy mit lehet egy egyjátékos játékba ennyi időt ölni (jó, mondjuk egy PlayStation 2-re megjelent Gran Turismo 4-be ennyi idő tuti elmegy, hogy azt 100%-ra teljesítsük az összes arany licensszel, talán még több is, nem beszélve a B-Spec módról…).

Akármi is is lesz, sokat már nem kell várnunk ennek kiderítésére, ugyanis a Dying Light 2: Stay Human még egyszer már nem lesz elhalasztva (és erre többször is volt már példa, mert korábban 2021 decemberére is tervezték a rajtot…). A játék február negyedikén fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re, PlayStation 4-re, illetve Xbox One-ra. Szintén ettől a naptól kezdve keressük a Nintendo Switch-en is, igaz, itt egy felhős változatot kapunk (így nem közvetlenül a hardveren fut a Techland terméke…).

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu