A jövő hétre már bejelentésekkel is készül az Activision Blizzard másik fele (ami így szintén a Microsoft alá fog tartozni).
Eddig csak az Activision felől hallottunk dolgokat Phil Spencerék belépése után, de most a Blizzard bepótolja a lemaradást: „a hóviharosok” vezetője, Mike Ybarra egy blogposztban említette, hogy mik is a tervek, amikkel talán ismét ugyanúgy bízhatunk bennük mint négy éve (a Diablo Immortal bejelentése óta vannak talán lejtmenetben).
Ybarra szerint vezetői csapataikat közvetlenül a kultúra javulásához viszonyítják: a sikerük és javadalmazásuk közvetlenül attól függ, hogy mennyire tudnak biztonságos, befogadó és kreatív munkakörnyezetet teremteni. Több teljes munkaidős szerepet és erőforrást szentelnek a munkahelyi kultúra javítására. Ez túlzottan gyakran az emberi erőforrások részlegére (HR) hárul, itt pedig már teljes munkaidős állással rendelkező emberek dolgoznak. Itt néhány új vezetői pozíció jött létre.
A kulturális vezető segítségével megőrzik a legfontosabb aspektusokat, de ahol szükséges, változtatnak és fejlesztenek, hogy mindenki a legjobb énjét hozza a csapatba. A HR-osok egy új szervezeti vezetőt kapnak, aki bizalmat épít és elősegíti a biztonságos, pozitív munkakörnyezet kialakítását. A sokszínűség, egyenlőség és befogadás (angolul DE&I) vezetője pedig kizárólag az e területen tett számos erőfeszítésekre összpontosít.
Ybarra szerint elkötelezettek, hogy ezeket a csapatokat prioritásként kezelve megfelelő személyzettel lássák el. Megháromszorozták a megfelelőségi és vizsgálati csapataik létszámát, és egyértelmű felelősségre vonást fogalmaztak meg az elfogadhatatlan viselkedéssel kapcsolatban… ez a Blizzard minden alkalmazottjára vonatkozik, így a vezetőség és a menedzsment sem bújhat ki alóla. A reprezentációs adatokat belsőleg megosztották a csapatokkal és célokat tűztek ki a mérőszámok javítására.
Végezetül bevezettek egy felfelé irányuló visszajelzési programot. Így az alkalmazottak bátran értékelhetik a vezetőséget, és ezt használják majd a vezetőség minőségének és hatékonyságának mérésére. Videojátékokkal kapcsolaban Ybarra kiemelte, hogy sokkal gyakrabban kell tartalmakat biztosítani a játékosaiknak, és izgalmas dolgokat ígért. Az első részletekről a jövő hét folyamán fogunk hallani.
Tracy Kennedy, az Overwatch 2 producere pedig a Twitteren borította az asztalt Bobby Kotickra, az Activision Blizzard vezérigazgatója. Szerinte Kotick az Overwatch első részében egy tonna random projektet öntött rájuk. Erre a csapat túlórázott, aztán végül törölve lett az egész, nem beszélve arról, hogy a folytatás fejlesztése során is több havi munka zuhant a szemetesbe. A legtöbb ott dolgozó emiatt lépett ki, és kilépési indokként Kotickot nevezték meg. Ő pedig kifogások mögé bújik. Ezért Kennedy őt gyávának nevezte, és szerinte a teljes világ egy mohó viccként fog emlékezni rá, Kotick pedig ez ellen nem tud tenni semmit sem.
Végezetül annyit írt, hogy a csapata túlélte Kotickot, így ők nyertek. Ouch.