A stúdió szerint a Total War: Warhammer III története és a játékmenete önmagában is tökéletesen élvezhető, és nem szükséges az előző címekkel játszani.
Mivel ez már a harmadik játék, egyes játékosok azt gondolhatják, hogy túl késő elkezdeni az utazást a Total War: Warhammer III-mal, a Creative Assembly új RTS játékával. Hogy eloszlassák ezt – és sok más – kételyt, a 3DJuegos egy nemrégiben készült interjúban beszélgetett a projekt mögött álló csapattal, akik azonnal egyértelművé tették, a játék azzal a szándékkal készült, hogy tökéletes kiindulópontja legyen a sorozatnak.
„Ez a játék a legjobb módja annak, hogy a Warhammer-univerzumban elmélyedjünk” – Mark Sinclair
„Ez a játék a legjobb cím arra, hogy a Warhammer-univerzumba csöppenjünk” – mondta Mark Sinclair, a játék vezető dizájnere. „Van egy prológusunk, amely valóban segít megérteni a játék mechanikáját, bemutatja a történetet és a narratívát, valamint az összes fajt.”
„A korábbi játékokban más történet és más fajok voltak, de itt is megtalálod őket” – folytatta Sinclair. „Mindig lesz egy régi ismerős, akivel csatát vívhatsz – más szóval, sokféle módon élvezheted a játékot.”
Sinclair megemlítette, hogy a csapat nagyot ugrott a hozzáférhetőség terén, hiszen a Warhammer III annyi finomítást tartalmaz, amit a korábbi kiadásokban kértek, hogy fel sem tudná sorolni őket. A címből azonban még mindig hiányzik néhány, a közösség által említett mechanika, például a tengeri harc.
A Total War: Warhammer III február 17-én jelenik meg PC-re. Annak ellenére, hogy PC-fókuszú kiadásról van szó, a csapat kijelentette, hogy nem zárják ki az esetleges konzolokra való portolást, sőt, nagyon is érdekli őket, hogy mi sülhet ki egy ilyen kiadásból.
Forrás: 3DJuegos