Habár a Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin igencsak akciódúsnak ígérkezik, a Team Ninja biztosítja, hogy az RPG lényegét tiszteletben tartják.
A Final Fantasy franchise továbbra is a jövőbe tekint, de a Square Enix úgy döntött, hogy a nosztalgiát is megcsapolja a Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin című játékkal, amely az első címhez kapcsolódik. Bár a játék világának és karaktereinek általános vonásait már megmutatta nekünk, azt is egyértelművé tette, hogy kalandjáték lesz, amely nem szűkölködik akciójelenetekben.
Egy utolsó trailerben a Team Ninja részletesen bemutatja a játék összecsapásainak néhány fő jellemzőjét
Míg az első Final Fantasy a fordulóalapú csatákról szólt, addig ez a rész a pörgősebb megközelítés mellett döntött, megszakítás nélküli támadásokkal és feszült helyzetekkel. Kezdetben lesznek olyan ellenfelek, akiket speciális technikákkal kell majd megtörnünk, de ez teret enged más képességeknek is, amelyekkel védekezhetünk, sőt, területi támadásokat is végrehajthatunk.
Visszatérve az első Final Fantasy lényegéhez, ebben a részben a vívó osztállyal kezdjük majd a kalandot. Ez azonban felcserélhető lesz más foglalkozásokkal, amelyeket a cím előrehaladtával oldunk majd fel, így a harcok közepette különböző osztályok képességeit használhatjuk majd, és saját, egyedi játékstílusunkat is kialakíthatjuk. Ahogy a műfaj más részeiben már megszokottá vált, sok csatát kell majd megvívni és különböző zsákmányt felfedezni ahhoz, hogy ezen a területen fejlődjünk a Job Tree segítségével.
Az élményt azonban meg lehet osztani egy barátunkkal is…
…hiszen a felhasználók együttműködhetnek egymással a már teljesített küldetések leküzdésében vagy a kaland előrevitelében. Még akkor is, ha a cím különböző pontjain vannak, a játékosok képesek lesznek más világokat elérni, és a harcok során megszerzett tárgyakkal visszatérni a sajátjukba.
Mindezeken túl a Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin nem kizárólag a féktelen akcióra fog koncentrálni, hiszen a Team Ninja ígérete szerint a franchise első címének RPG-esszenciája megmarad. Emellett a történet is fontos szerepet kap majd a játékban, Tetsuya Nomura ugyanis biztosította, hogy a cselekmény megrázó és érzelmekre ható lesz.
Forrás: 3DJuegos