Shaun Escayg, az Uncharted spin-off rendezője mesélt arról, hogyan választotta ki a főszereplőt.
Az Uncharted: Legacy of Thieves Collection megjelenésével a játékosok vagy újra átélhetik Nathan Drake és Chloe Frazer kalandjait, vagy éppen ellenkezőleg, felfedezhetnek két olyan címet, amely a teljesítményt javító és az új DualSense kontroller számos funkciójához igazodó remaster-nek köszönhetően érkezett PS5-re és PC-re.
Az Uncharted: The Lost Legacy rendezője, Shaun Escayg a GQ magazinnak adott interjújában beszélt arról, hogyan közelítették meg a kalandot az Uncharted 4 befejezése után, más karaktereket castingolva a főhős szerepébe. Escayg bevallotta, hogy Nate mentora és társa, Sullivan volt egy ponton a kiválasztott karakter, akit a játék főszereplőjeként képzeltek el, azonban a rendező végül Chloe mellett maradt.
Sully-t szánták a kaland főszereplőjének
„Chloe mellett maradtam, mert mindig is olyan érdekes karakter volt. Annyira egocentrikus, annyira önző. Az ember egyszerűen tudni akarta, hogy mi tesz egy embert ilyenné. Aztán amikor Nadine-nal, egy tolvajjal és zsoldossal kombináljuk, az ember rögtön sejti, ebből mekkora katasztrófa lehet, amikor azt mondja magában, hogy Istenem, ez egy hatalmas konfliktus” – magyarázta Escayg.
A kincsvadász franchise ezzel a két kihagyhatatlan résszel véget ért PS4-en, azonban maga Escayg is megnyitotta az ajtót, hogy a jövőben további részeket láthatunk: „Az Uncharted egy olyan franchise, amit szeretünk, amit a stúdió szeret. Ez egy olyan világ, amiből többet szeretnénk látni, szóval ennyit tudok mondani.” Addig is, a saga február 10-én kerül a hazai mozikba a Tom Holland és Mark Wahlberg főszereplésével készült filmadaptációnak köszönhetően.
Forrás: CQ