A Bayonetta és a NieR: Automata fejlesztője másféle, „még élvezetesebb” játékokat akar fejleszteni

A Platinum Games vezérigazgatója, Atsushi Inaba úgy véli, hogy alkalmazkodni kell a piac közelgő változásaihoz.

 

Bár 2022 tele van nagyszerű játékokkal, nyugodtan kijelenthetjük, hogy a Bayonetta 3 az egyik olyan cím, amit a játékostársadalom a legjobban vár. A Platinum Games nem hagyta abba az Umbra boszorkányának következő kalandján való munkát, bár a fejlesztő részéről nagyon világosan fogalmazzák meg lépéseiket a további videojátékok készítésével kapcsolatban, és szándékukban áll másféle és még élvezetesebb játékokat készíteni.

Ezt magyarázza a Platinum Games jelenlegi vezérigazgatója, Atsushi Inaba , aki ezt az álláspontot csak néhány nappal ezelőtt tette közzé. A Famitsunak adott interjújában , amelyet a VGC is visszhangzott, az igazgató a Project GG , Hideki Kamiya következő kalandjának említésével tisztázza a fejlesztő elképzeléseit : „A Project GG még mindig tesztel különböző dolgokat, így nem tudok sokat mondani róla, de amikor a jövőbeli játékok gyártásáról beszélünk, arra szeretnénk összpontosítani, hogy olyan játékokat hozzunk létre, amelyek különböznek a korábbiaktól és hosszabb ideig élvezhetők.”.

A vezérigazgató válaszát azzal folytatta, hogy tisztázott néhány részletet ebből a gondolatmenetből: „Természetesen továbbra is szeretnénk olyan kis, de zseniálisan átgondolt játékokat készíteni, mint a Sun Crest, és olyan nagyobb, jól megtervezett akciójátékokat, mint a Bayonetta”. Inaba szemszögéből nézve az egyik irány nem zárja ki a másikat, és éppen ezért meg fogják tartani ezeket a kis és jól megtervezett játékokat, miközben alkalmazkodnak ahhoz, amit a közösség kér.

„Azonban azok a projektek, amelyeket a jövőre nézve próbálunk létrehozni, a felépítésüket tekintve másmilyenek lesznek. Figyelembe véve a piac változásait a következő körülbelül öt évben, úgy gondolom, hogy feltétlenül szükséges, hogy ezt meglépjük” – magyarázza a vezérigazgató. Kicsit később az interjúban Inaba megismétli szándékát, hogy segíteni akarja a cég fejlődését, kijelentve, hogy „Olyan irányba akarom vinni a Platinum Games-t, ami tiszta és hamisítatlan, és mi soha nem nézünk vissza. Azt hiszem, ez az én szerepem. „

Ezeken a kijelentéseken túl Inaba elejtette, hogy Hideki Kamiya projektje lehet egy élőszereplős játék, bár ez nem kapott 100%-os hivatalos megerősítést.

Forrás: VGC

Spread the love
Avatar photo
This user hasn not filled out his biographical info.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu