Az Xbox vezérigazgatójának nagy tervei vannak a The Elder Scrolls és a Fallout háza tájáról érkező első nagy exkluzív játékkal.
Idén novemberben az Xbox játékosok világszerte végre megismerhetik a Starfieldet, a Bethesda next-gen RPG-jét . Mint a platform első nagy exkluzívja a stúdió felvásárlása után , nagyok az elvárások Phil Spencerrel szemben , aki a Starfieldet a legtöbbet játszott Bethesda-címmé szeretné tenni, és már van is terve ennek elérésére.
Tekintettel a The Elder Scrolls V: Skyrim népszerűségére 10 évvel a megjelenése után, Spencer javaslata nagyon nehezen teljesíthetőnek tűnik, de egy nemrég adott interjúban , az Xbox vezetője egy kulcsszóval részletezte elképzelését: a hozzáférhetőség.
A Halo Infinite és a Forza Horizon 5 által elért eladási rekordokat példaként használva Spencer kifejtette, hogy mindkét cím a hozzáférhetőségnek köszönhetően katapultálódott sikerre, és pontosan ugyanezt tervezi a Starfielddel is.
Something that stood out to me when I recently interviewed Phil Spencer was his emphasis on rising player counts, which I think is key to understanding Microsoft’s strategy.
I want to share where that conversation went (warning: this will be a bunch of tweets!)
— Stephen Totilo (@stephentotilo) February 8, 2022
„Imádom a Forza 5 és a Halo számait” – mondta Spencer. „Ezek a legtöbbet játszott címek a saját franchise-ukban, mert minden lehetséges képernyőn elérhetővé tettük őket, több üzleti modellen keresztül, mint valaha.” Más szóval Phil Spencer azt tervezi, hogy a Starfieldet a lehető legkönnyebben elérhetővé teszi, hogy minél több játékos élvezhesse, és így a Bethesda legjátszottabb játékává váljon.
A Starfield exkluzivitása miatt a Bethesda producere, Todd Howard megemlítette, hogy ez szerinte lehetővé teszi, hogy a cím ” jobb ” legyen. A játék november 11-én érkezik , de 2022-ben több hírünk lesz a projektről.