A Cyberpunk 2077 esetében a PC-t csendben, a Windows 7-t és a DirectX 11-t elhagyják (hivatalos támogatás nem lesz már rájuk).
A lent megtekinthető összehasonlító két videóban a négy Xbox konzolt (Xbox One [S], Xbox One X, Xbox Series S, Xbox Series X), továbbá a három PlayStation platformot (PlayStation 4, PlayStation 4 Pro, PlayStation 5) vetette egymásnak ElAnalistaDeBits. Tegnap már kiemeltük, hogy például a jobb árnyékok és megvilágítás mellett a PS5/XSX duón sugárkövetés (ray tracing) is van, a textúrák, a látótávolság és az anizotropikus szűrés is javult az új konzolokon. Általában véve mindegyik platformon javult a teljesítmény, de az alap PlayStation 4-en (PlayStation 4 Slimen) és az Xbox One-on (Xbox One S-en) a teljesítmény még mindig köhécsel. Vázlatosan ilyen felbontásra és teljesítményre készüljünk:
- Xbox One: dinamikus (skálázó felbontás!) 900p, 30 FPS (általában 720p)
- Xbox One X: dinamikus 1440p, 30 FPS (általában 1440p)
- Xbox Series S: dinamikus 1440p, 30 FPS (általában 1440p)
- Xbox Series X: Performance mód: dinamikus 2160p (4K), 60 FPS (általában 1440p); Ray-Tracing mód: dinamikus 2160p, 30 FPS (általában 1440p)
- PlayStation 4: dinamikus 1080p, 30 FPS (általában 720p)
- PlayStation 4 Pro: dinamikus 1224p, 30 FPS (általában 1080p)
- PlayStation 5: Performance mód: dinamikus 2160p, 60 FPS (általában 1440p); Ray-Tracing mód: Dinamikus 2160p, 30 FPS (általában 1440p)
PC-n viszont hibákat hozott magával a jelentős (van, ahol ötven gigabyte feletti) 1.5-ös frissítés, amivel amúgy a lengyelek elhagyták a Windows 7/DX11 támogatást. A CD Projekt RED tud a problémákról, és ideiglenes megoldásokat is javasoltak. A PlayStation 4-es lemezes verzió nem indul el a patch telepítése után, PC-n pedig nagy eséllyel hangdriverek miatt (A-Volute, Nahimic, vagy Sonic Studio) miatt lehetnek bajok. A lengyelek addig is azt javasolják, hogy tiltsuk le ezeket, és így működni fog a Cyberpunk 2077.
A CD Projekt RED még kiemelte, hogy talán a PlayStation 4 > PlayStation 5 trófeaátemeléssel is foglalkozhatnak (de nem ígérnek semmit sem), esetleg az Xbox Series S-en szó lehet a frame rate korlát megemeléséről, de itt már direkt csak feltételes módban beszélnek. Figyelembe próbálják venni a kéréseket…