RE Engine-en futhat a lusta logójú Street Fighter 6?

A Capcom ezúttal a saját technológiáját vetheti be a Street Fighter 6 verekedős játékában, aminek logója nem tűnik valami nagyon fényesnek.

 

Kezdjük a logóval. A Street Fighter 6 logóját láthatjuk a jobb oldalt, a bal oldalon pedig az Adobe stock képeinek egyike, és „SF FS logo design vector template” néven találhatjuk. A VGC egymás mellé tette a két képet, és bizony mondhatjuk, hogy a Capcom nem nagyon erőltette meg magát…

Ezt amúgy Aurich Lawson, az Ars Technica kreatív igazgatója emelte ki a Twitteren, hogy a Capcom lényegében fogott egy 80 dollárért (25182 forintért) megvásárolható logót, picit módosított a betűkön, vékonyította a keretet, ráfoltozott egy hatost, és azt mondta, hogy „jó ez”. Lawson nem tudja, hogy mit mondjon. Tudta, hogy eléggé átlagos, de nem hitte volna, hogy ennyire rossz. A japán kiadó konkrétan rákeresett az SF kifejezésre, legörbítette a betűk közepét, lekerekített pár sarkot, és hozzácsapta a számot. (Amúgy nekünk első blikkre a szocializmus korszakából származó, értelemszerűen kitalált könyvkiadó logója volt az első gondolatunk…) Ja, és mivel az Adobe AI/EPS fájlként kínálja a logót, az Adobe Illustratorban eléggé könnyű ezt a logót módosítani…

AestheticGamer/Dusk Golem, aki a Capcomos játékok tekintetében bennfentesnek nevezhető, a Twitteren azt írta, hogy a Street Fighter 6 is a RE Engine-t fogja használni, hasonlóan a japán kiadó következő néhány évben érkező nagy játékaihoz. Ez érthető lépés, hiszen ha van saját, most már bejáratott technológia (ami a Resident Evil 7: Biohazardban debütált, majd például a Devil May Cry 5 is használta…), akkor miért fizessen a Capcom licenszekért? Ezt a Street Fighter V-ben megtette a cég: a PlayStation 4-re és PC-re megjelent bunyós játék ugyanis az Unreal Engine 4-et alkalmazta.

Az engineváltás még nem hivatalos, de a logó forrását nem lehet letagadni. A Street Fighter 6-ról a Capcom amúgy a nyáron fog több részletet közölni, úgyhogy addig csak pletykákat fogunk hallani róla.

Forrás: VGC, WCCFTech

 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu